Zpátky ve formě

Ahoj ahoj, 

            jelikož aktuálně nemám žádné téma o čem bych mohla napsat článek, nic mě nenapadlo, tak jsem se rozhodla Vám povědět, jak se mám a celkově říci nějaké novinky. Dneska máme 25. října, neděle, 16:56 a dnešní den bylo krásné podzimní počasí, kdy svítilo sluníčko. Krásně mi uschlo povlečení, které jsem vyprala. To by bylo super. Nechápu, jak se to tolik změnilo. Přechod od rodičů k vlastní domácnosti. Mít radost z takových malých ,,dospěláckých" věcí. To bych ještě dva roky zpět neřekla. 😅 

            No, jinak na procházky to u mě ještě tolik není. Po úrazu je to měsíc a při delší chůzi to stále dost bolí. Takže jediné co jsem mohla dělat bylo, sednout si na balkón a trochu relaxovat. Což se povedlo z poloviny, jelikož mi přítel 20 minut před obědem volal, že se u nás zastaví jeho maminka na oběd. Ještě štěstí, že jsem s tím tak trochu počítala a připravila toho dost pro nás pro všechny. Nakonec jsem si ještě šplhla, protože v sobotu jsem udělala kuřecí vývar se spoustou zeleniny a také upekla bábovku. Všechno se naštěstí povedlo - díky bohu. Takže jsme se skvěle naobědvali, dali si kávičku a pak jsem zasedla k počítači a začala nakupovat. 
            
            Jako upřímně, v této době nakupuji snad více než normálně. Zavřené obchody pro mě nejsou překážkou, nakupuji online. A to je ještě horší. Strávím u toho tak půl dne, vyberu spousty věcí, pak si to dobu rozmýšlím, jestli to vůbec potřebuju, nakonec toho objednám ještě mnohem více. Achjo. A takhle je to pořád. 😅 Dneska jsem chtěla objednat věci z Bonprix a nakonec mi tam nešel vložit jejich slevový kód, takže jsem přesedlala na jiný eshop. Tentokrát jsem si chtěla koupit boty. Kozačky na zimu. Když teď nosím převážně šaty - i v zimě - tak jsou docela potřeba. Další obchod byl Deichmann, odkud už mám spousty bot a vždycky jsem s nimi byla spokojená. No a nakonec se zde našli vítězové. Až přijdou tak Vám je ukážu.

(Také jsem si udělala radost touto 
krásnou kytičkou)

            Teď už je večer a my už myslíme na večeři a na co budeme koukat. No, zní to skvěle. No ne? Večeři máme jasnou. Včera jsme byli v Penny, které máme přes ulici, pro věci na vývar a objevili jsme tam tvarůžkovou pomazánku. Tak uvidíme, jaká bude. Taky dám vědět.

Upřímně, byla dobrá, chuťově velice zajímavá, ale spíš bychom doporučili tvarůžkovou 
pomazánku s pažitkou z Kauflandu. Ta je opravdu skvělá.
       
            Snažíme se teď alespoň večer tak na hodinku, nebo podle toho jak moc zlobí, pouštět to naše chlupaté miminko a trochu se mu věnovat. Po kastraci se docela zklidnil a když se unaví běháním a dobrůtkama tak si dokonce i na chvilku lehne. Není to teda také na dlouho, ale my to bereme velice pozitivně. Jinak je to raubíř, jen co se chvilku nekoukáme, už je pod sedačkou, kouše koberec nebo vymýšlí, co by provedl.

            No nejprve jsem si myslela, že z toho žádný článek nebude, ale nakonec to vyšlo docela dobře. Takže se Vám tímto způsobem ozvu častěji? 

Komentáře

  1. bábovka vypadá skvěle :) jsem ráda, že se vše povedlo :) jinak mně také nějak nevadí, že jsou obchody zavřené... třeba budou díky tomu i klidnější Vánoce :)

    králíček je moc hezký ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já jen musím přestat nakupovat tolik přes internet a bude to také klidnější :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky