Rychlovaření #1


Ahojda,

            taky některé dny absolutně nestíháte, ale i přesto potřebujete rychle uvařit? Nezbývá než přijít s rychlými nápady na super jednoduché vaření. Ale kdo to má pořád vymýšlet? Tak od toho je právě tento článek. Nejdříve jsem si myslela, že se článek bude skládat ze tří receptů, ale pak mě napadlo, že bych mohla tento poměrně rychlý příspěvek vložit vždy pouze s jedním receptem, tím pádem by vycházeli pravidelně třeba jednou týdně. Vždy by to byl takový rychlý tip. Co na to říkáte? 
            Nicméně pojďme se tedy rovnou vrhnout na přípravu. 

1. RYCHLO MÍCHANICE

            Dá se říci, že pod tímto názvem si každý představí jiné jídlo. Myslím si, že tento typ dělal doma snad každý. Jedná se o pár surovin, které se následně všechny smíchají. Já jsem si dneska připravila velice jednoduchou verzi.

Budeme potřebovat:
  • jakoukoli uzeninu (já dala slaninu a jeden špekáček), může být i třeba šunka nebo cokoli máte rádi
  • bílé kysané zelí
  • gnocchi
  • cibuli, sůl a pepř, koření


POSTUP:
  • Jako první si uděláme zelí. Mě zbylo z předešlého oběda, takže jsem ho měla hotový, ale také to není žádná věda. Do hrnce dáme osmahnout cibulku na oleji, zelí propláchneme, aby nebylo tak kyselé a vložíme k cibulce. Přidáme kmín, trošičku soli, cukr a přilijeme vodu a necháme změknout. Během vaření mícháme. Změkne tak zhruba do půl hodinky, takže ochutnáme a popřípadě přisladíme. 
  • Dneska jsem také poprvé zkoušela trochu jinou přípravu na Gnocchi. Místo do vroucí vody jsem je dala osmahnout na rozpálenou pánev s trochou oleje. Osolíme. Tak, aby změkly a krásně se opekly stačí tak zhruba 10 minut a výsledek opravdu stojí za co. Noky jsou křupavé a daleko lepší než z vody. Dáme si je na talířek stranou.
  • Mezitím co se nám opékali noky, jsme si nakrájeli uzeninu a cibuli. Jelikož já měla slaninu a máme ji rádi pěkně vypečenou, dala jsem nejprve na chvilku pouze uzeninu a následně přimíchala cibuli. 
  • Necháme všechno hezky opéct a následně jen vrátíme zpět noky, přimícháme zelí, necháme všechno spolu prohřát a máme hotovo.
            Je to opravdu rychlovka a skvěle to chutná. Je to něco jako halušky. Samozřejmě jde toto jídlo i hezky nahradit, vlastně čímkoli, co doma máte a co potřebujete spotřebovat.





Tak dobrou chuť! 
Zkoušeli jste tento recept? Určitě se s námi podělte do komentářů nebo pošlete fotečku.
Budu se na Vás těšit u dalšího vaření. 

Komentáře

  1. rychlé, jednoduché a vypadá to chutně :)

    těším se na další rychlo recept :) tento mě hodně zaujal :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky