Jednoduchý Caesar salát na několik způsobů.

Krásný večer,

                po trochu delší pauze jsem tu zpět a rovnou s receptem na můj aktuálně nejoblíbenější salát. Už jsem Vám několikrát slibovala postup, jak já připravuji Caesar salát, tak teď na něho přišla řada. 
                Každý ví, že tento salát je trochu složitější na přípravu a má poměrně dost komponentů. Každopádně já jsem si ho trochu upravila, ubrala pár ingrediencí a najednou z něho byl super rychlý oběd nebo večeře. Tak jdeme na to.

Budeme potřebovat:

  • kuřecí maso
  • římský salát
  • majonézu
  • hořčici
  • česnek, sůl, pepř
  • starší pečivo nebo toustový chléb
  • parmazán


Jako první si připravíme zálivku. Podle množství popřípadě upravte počet lžic.
Já dělala jen jednu porci a na tu potřebujeme jednu a půl lžičky majonézy, lžičku hořčice, jeden česnek,
sůl, pepř podle chuti a zakápneme olivovým olejem. Pořádně promícháme a necháme stranou.


Jako další si nakrájíme římský salát na kostičky, plátky, prostě tak, jak ho máte rádi
a vmícháme připravenou zálivku. 
Pokud nemáte zrovna římský salát tak se nebojte použít jakýkoli jiný. Chuť to bude mít trochu 
jinou, ale hlavní je, aby Vám to chutnalo a ostatní je jen maličkost.


Teď přichází na řadu maso. Dneska jsem použila kuřecí maso a to protože jsem zrovna byla 
v obchodě, měli ho v akci a já dostala chuť na tento salát. Pokud ovšem maso zrovna nemáte,
můžete ho nahradit třeba slaninou nebo šunkou.
Maso nakrájíme na kousky, osolíme, můžeme přidat grilovací koření a pak ho zprudka opečeme
na pánvi do zlatova.


Mezi posledními kroky je příprava krutonku. Mě se osvědčil právě toustový chléb, jelikož ho dám jen do toustovače a nemusím ho hlídat na pánvi nebo v troubě. Je to prostě o dost jednoduší.
Nakrájíme na kostičky.

Jako poslední už zbývá jen naservírovat na talíř. Já použila hluboký talíř a skládala jsem 
v tomto pořadí:
1) Salát smíchaný se zálivkou
2) Kuřecí maso
3) Křupavé krutonky
4) Zasypat horou parmazánu


Už mi zbývá jen říci Dobrou chuť.
Doufám, že se Vám rychlo recept líbil a uvidíme se brzy u dekorování bytu.

Komentáře

  1. vypadá to dobře :) s tím toustovým chlebem je to dobrý nápad, to by mne nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky