Dýňová polévka, cvičení, krabičky do práce a mnoho dalšího.


Ahoj všichni,

                dneska tu máme pokračování článku z prodlouženého víkendu zase se spousty informacemi a  super vařením. Také Vám tu ukážu krabičky, které si připravuji do práce. Tak se do toho hnedka pustíme.

                Nedělní ráno vypadalo na krásný prosluněný den. Každopádně takové nádherné počasí vydrželo sotva do oběda a pak už to vypadalo zase jako vždy. Ošklivo a zamračeno. Mě to ovšem nabudilo a přivedlo na pozitivní náladu, která přetrvávala až do večera. Ráno, kupodivu ještě před snídaní, jsem si konečně po strašně dlouhé pauze zacvičila. Bylo to úžasné. Dala jsem si nejprve 10 minut protahování, abych se vůbec probudila a následovalo skvělé video od Péti Elblové na spalování tuků. Musím říct, že po tom2 měsíčním výpadku z cvičení mi to dalo opravdu zabrat. I teď ještě nezvládnu všechny cviky, které jsou zátěží na nárt a kotník. Stále mě to trochu při těchto cvikách bolí a tak to raději moc nepokouším. Každopádně po cvičení jsem byla celý den krásně uvolněná a se skvělým pocitem. 


                Nedělní dopoledne pak bylo v duchu dopisování článku, který je již online a pak také učení se na jednu kvalifikační zkoušku kvůli mé práci. A také přišla řada na přípravu oběda. 
                U příbuzných jsme ochutnali skvělou dýňovou polévku, kam přidali na kousky natrhaného uzeného lososa a nám to tak strašně chutnalo, že jsme si ji chtěli udělat znovu. Takže příprava je zase strašně jednoduchá. Na kostky nakrájíme dýni, 3 malé brambory a oloupene 2 stroužky česneku. Na másle osmahneme tyto komponenty spolu s nahrubo nakrájenou cibulí a na závěr přidáme česnek na kousky. Zalejeme vývarem a necháme vařit do měkka. Následně si polévku rozmixujeme, přidáme smetanu, dochutíme a máme skoro hotovo. Do horké polévky natrháme uzeného lososa, který se v horké polévce lehce zatáhne a udělá úžasnou chuť.  

                Jako hlavní chod jsem dělala směs z mletého masa s těstovinami zasypané parmazánem. Zase strašlivě jednoduché a rychlé jídlo, které zvládnete připravit i třeba v týdnu po práci k obědu na druhý den nebo k večeři. 
                Potřebujeme jen cibuli, česnek, mleté maso (já měla 500g vepřového), rajčatový protlak, oregano, sůl, pepř, těstoviny a parmazán.
                Cibuli nakrájíme nadrobno, osmahneme na trošce oleje, přidáme mleté maso, které necháme zatáhnout. Následně přidáme prolisovaný česnek, necháme rozvonět, přidáme koření a zalijeme protlakem. Necháme chvíli dusit, aby maso změklo. Následně dochutíme, uvaříme k tomu těstoviny a zasypeme horou parmazánu a máme hotovo. Dobrou chuť!

                Odpoledne jsem se vydala za svými rodiči, které jsem už týden neviděla a vzala jsem to rovnou jako procházku hezky pěšky. Ono to není nijak daleko, jen asi 2Km, ale i tak. Takže rychle namalovat, učesat a prchat ven.

            Konečně přišla na řadu příprava zdravých krabiček do práce. Jelikož mě čekal dlouhý úřední den, tak jídla bylo opravdu hodně. Doma jsem si dala jen večeři.
            Na snídani jsem se rozhodla po delší době udělat vajíčkovou pomazánku, která je opravdu rychlá a my ji máme strašně rádi. Použila jsem 4 vejce, cibulku, žervé, trochu majonézy, jelikož jsem ji dělala i pro přítele, sůl a pepř. Všechno smícháme dohromady, dochutíme podle sebe a už se stačí jen těšit na ráno.

                Poslední dobou si na dopolední svačinu dělám smoothie. Pro mě je to ideální. Většinou nestíhám sníst nic jiného a proto pití je daleko lepší varianta. Většinou kombinuji ovoce, které mám zrovna doma. Dneska to bylo jablko, pomeranč, kiwi a hroznové víno. Všechno nakrájet na menší kousky, přidat citronovou šťávu, lněné semínko, vodu a rozmixovat. Super vitamínová svačina je na světě. 

                K obědu byly ještě těstoviny s mletým masem, recept byl výše v článku. K tomu jsem jen přidala salát Coleslaw, který mají skvělý v Kauflandu.


                Na odpolední svačinu jsem se rozhodla pro bílý jogurt, tento z Kauflandu jsem si velice oblíbila, přidala jsem trochu ovesných vloček, jako sladidlo čekankový sirup a na posypání musli.

A takhle už vypadají hotové krabičky do práce. 


A jak řešíte přípravu jídla do práce či školy vy?

Máte nějaké super tipy na snídaně či svačiny?

Byla bych moc vděčná za inspiraci, já už jsem občas
docela v koncích. 

Doufám, že se Vám článek líbil a uvidíme
se zase příště. Mějte krásný den.

Komentáře

Oblíbené příspěvky