Říjen 2020


Krásné listopadové dopoledne všem,

            máme tu nový měsíc. Měsíc listopad je pro mě zlomovým v tom, že už pomalu začínám přemýšlet nad vánoční výzdobou, nad dárkami pro svoje nejbližší a jaké budou letošní druhy cukroví. To ale trochu předbíhám a ještě se pojďme podívat do prosluněného a vydařeného podzimního října.
            Tak jako bylo září protkané spíše receptama a jídlem, tak říjen na tom není jinak. Každopádně, co je novinkou na tomto článku je inspirace na super pohodlné outfity do práce. A že jich bude. 😄

2. 10. 2020

            Tento den byl nádherný. Užívala jsem si poslední krásný slunný den na našem balkonu, pila kávičku a četla knihu. Takto si představuji skvělý den. Čekal mě poslední týden na nemocenské, díky úrazu nohy, který se mi stal v září (podrobnosti najdete v Měsíčním okénku - září). V tu dobu jsem ještě na sto procent nevěděla, že je to poslední týden, ale chtěla jsem začít normálně fungovat a zase chodit do práce. Nebudu lhát, první dny byly dost děsné. Noha v jednom ohni, napuchlá a večer jsem byla ráda, že ležím. Ale všechno dobře dopadlo a nyní můžu normálně chodit, zvládám i chůzi ze schodů a tak. 
            Až tehdy, co se něco takového stane si člověk uvědomí i samozřejmé věci. Jako je právě chůze ze schodů. 


To jsme ještě měli jahůdky. Neskutečně dlouho letos rodili 💗


Recenzi na tuto knihu chystám do samostatného článku spolu ještě s jednou. 
Takže na tu si budete muset ještě chvilku počkat. 

5. 10. 2020

            Za dobu co jsem byla doma jsem také začala znovu stavět puzzle. Psi mi tedy dávají zabrat. To Vám povím. Mám ho rozestavěné od minulých Vánoc. Ano. Skoro rok. Ještě k tomu se skládá z 1500 dílků. No hrůza. Ale byla to výzva a já ji nakonec dokončila. Přesně 14.10.2020.




11. 10. 2020

            Toto jídlo mám strašně ráda. Připomíná mi dětství. Dá se říci, že je to pouze jakýkoli maso, sosík a bramborová kaše. Mňam. Ještě lepší je všechno hezky smíchat a pak to jíst jen vidličkou. 😅 
            Tentokrát jsem měla v mrazáku tři větší kousky vepřové krkovice a k tomu jsem přidala nakrájený bůček. Snažila jsem se ho co nejvíce vypéct, takže se všechno peklo tak zhruba dvě hodinky pozvolna a nakonec půl hodinky bez poklopu. Také nesmí chybět mrkev, kterou dáváme snad vždy a na půlměsíčky nakrájenou cibuli.



16. 10. 2020
                Tyto krásné večery u sklenky vína s nějakým dobrým jídlem a filmem jsme už opravdu potřebovali. Víno jsme si teď oblíbili stáčené, které se jmenuje Irsai Oliver. Kdo má raději sladší chuť, tak toto opravdu doporučuji. Není k dostání všude, občas jsem ho kupovala i ve vinotéce, která je v Kauflandu, ale dost často ho mají vyprodané.


17. 10. 2020

                Ach ty naše víkendové snídaně. Takhle to vypadá snad každý. Přes týden se trochu odbýváme, tak si to právě přes víkend vynahradíme. Máme moc rádi míchaná vajíčka na másle s jarní cibulkou, opečená slanina a nakrájená okurka. Tentokrát i bílé housky, které si namažeme máslem. Zdravá snídaně to opravdu není, ale jednou týdně si ji dopřejeme. A nesmí chybět ranní káva.


                Už také nastal čas pálení svíček. Když je venku tak brzy tma tak je v místnosti hned lepší atmosféra s příjemnou vůní. My máme nejraději svíčky z Ikey, jako snad každý. Vždy, když tam jedeme, nakoupíme si zásobu minimálně na půl roku. 


                A teď už začínáme s tipy na outfity, které ráda nosím do práce a jsou moc pohodlné. Jako první tu máme opravdu velice jednoduché černé triko, které už mám strašně dlouho a netuším odkud je, ale je skvělé na kombinování barevné sukně. Tuto krásnou vínovou jsem kupovala ještě před nouzovým stavem v GATE a rovnou jsem vzala tu stejnou v černé barvě. 
                Čeho se vždy u sukně bojím je, že se mi bude vyhrnovat. to opravdu nesnáším. U této jsem se toho bála o to více, protože je z pružného a natahovacího materiálu, ale opak je pravdou. Je skvělá a vůbec se nevyhrnuje. Takže pokud se toho také bojíte, do této klidně běžte. 



                Outfit číslo 2 je tu. Tento nosím ráda mimo úřední dny, protože jinak nosím spíše šaty nebo sukně. S riflema jsem vždycky měla problém. Vždy musí splnit veškeré podmínky, které mám. Musí být pohodlné, elastické, vyšší sed, úplně úzké nohavice a tak akorát dlouhé. Tyto jsem sehnala v Lidlu. A miluju je. Mám je asi rok a trochu se vytáhli, ale jinak stále v perfektním stavu.
                Tílko je zase obyčejné černé, tuším z New Yorker a zase je to skvěle kombinovatelný kousek, který by ve skříni neměl chybět. 
                Toto sako na sto procent doporučuji. Kupovala jsem ho nedávno online na eshopu GATE a je úžasné. Není to obyčejný materiál, ale takový strašně hebký a příjemný. Nevím, jak bych to správně popsala, ale je skvělý na denní nošení. Má i knoflík, takže jde zapnout a byl za skvělou cenu - 260Kč.



                
                Dlouho jsem hledala čistě bílé tričko s dlouhými rukávy a s výstřihem do V. Obecně u mě platí, že věci ke krku mi absolutně nesluší, takže alespoň takový vyhledávám. Konečně jsem ho objevila a kupovala jsem ho tedy v Kiku, dokud byl otevřený. Tam samozřejmě bylo za pár korun.
                  Sukni mám už nějakou dobu a jsem z ní nadšená. Kupovala jsem ji na About You za cca 500Kč a je skvělá. Nosím ji strašně často, je pohodlná a má skvělý detail v podobě pásku, který se dá uvázat zepředu sukně. Co se týče velikosti, tak jsem objednala stejnou jako mám normálně a krásně sedí, takže se nebojte objednat.
 




Ještě něco málo z podzimních dekorací.

24. 10. 2020

Sobotní pečeníčko. 

27. 10. 2020
Hodně pohodlný outfit na denní nošení.

29. 10. 2020
                Od té doby, co jsem v Hradci Králové v restauraci ochutnala Caesar salát, si ho musím dělat minimálně 1x týdně. Je to strašná ryhlovka. Já ho tedy nedělám tak, jak by se mělo, ale i tak je to super. Chtěli byste recept do samostatného článku? Něco jako Caesar salát několikrát jinak? Napište do komentáře a není problém, protože jak říkám, dělám si ho opravdu pořád.


Další skvělé tričko z About You a rifle s krásným 
detailem zapínání jen na knoflíky jsou z Tally Weijl. 


31. 10. 2020
Také jsme pekli kuře v celku. To byla strašná dobrota. 

                A na závěr něco málo z naší procházky přírodou. 



Děkuji, že jste si semnou zavzpomínali na měsíc říjen a teď se jdeme 
znovu ponořit do aktuálních dnů. 

Následovat bude zase nějaké vaření a tentokrát s mletým masem
tak se můžete těšit. Ten vyjde nejspíše
ve středu. 

Budu ráda za rady a tipy na věci, které by Vás zajímali, a o kterých
bych mohla napsat článek speciálně pro Vás.
V komentářích máte prostor na vyjádření 
Vašeho názoru.

Tak se uvidíme zase příště.
Přeji Vám krásný zbytek dne.

Komentáře

Oblíbené příspěvky