Státní svátek v době LOCKDOWN a zdravá snídaně do práce.

Krásné odpoledne všem, 

            Tento týden byl skvělý. Ve středu státní svátek což znamená, do práce jen 4 dny. Tomu říkám nádhera. Ještě k tomu já pracuji na úřadě, takže máme dlouhý úřední den a to je teprve paráda. Vzhledem k aktuální situaci jsme nějaký extra plán neměli, ale řekli jsme si, že si uděláme hezký den. Takže ráno začalo skvělou snídaní - domácími vaflemi, které tentokrát připravoval přítel a musím říci, že se mu teda povedly moc. Zmizeli tak rychle, že jsem je ani nestihla vyfotit. My je máme rádi s marmeládou z drogerie Dm. Přivezli jsme si je tedy z Německa a tam vycházejí o trochu levněji než u nás, ale vzhledem k tomu jak jsou dobrý, je budeme kupovat i tady v Česku. Zatím můžeme doporučit jahodu a malinu, ale věřím, že další brzy ochutnáme také.

               Dopoledne bylo tak nádherně, že jsem se šla projít do blízkého parku a sledovala krásně zbarvené stromy. Také jsem si vymyslela, že bych chtěla nafotit nějaké hezké podzimní fotky, ale přítel jel dopoledne ještě na skok do práce a tak focení bylo odloženo na odpoledne. 

                No a jak dopadlo podzimní focení? Asi nějak takhle. 😂 Odpoledne bylo zataženo. Začalo pršet. A do toho my dva, totálně nefotogeničtí, řekla bych. Z těch asi 30 fotek jsou použitelné tak maximálně tyhle, co zde vidíte. Nikdy jsme fotky nijak neřešili, takže tyto naše ,,umělecké" výtvory jsou za nás super, ale vím, že se teda rozhodně musíme zdokonalit! 

            Jako další tu mám pro Vás skvělý tip na zdravou snídani do práce či školy. Je to úplně jednoduché a snadné na přípravu. Já si to většinou dělám večer než jdu spát, abych si ráno mohla přispat a hlavně to je lepší nechat odpočinout. 

Budeme potřebovat:

  • jakýkoli bílý jogurt, já použila řecký nízkotučný jogurt
  • ovesné vločky
  • sladidlo 
  • jakékoli ovoce
  • a navrch můžeme dát cokoli 

             A postup je úplně jednoduchý. Do jogurtu zamícháme vločky - já dávám zhruba 3 lžíce - trochu čekankového sirupu, ten je za mě hodně TOP. Je z drogerie Dm, stojí asi 149korun, ale opravdu se vyplatí ho koupit. Já už ho mám snad tři měsíce a je ho ještě spousty. Ten rozhodně doporučuji. 
            Jako další si nakrájím jablko na kousky a občas přidám nějaké arašídové máslo. Tohle musím také doporučit. Vždycky jsem si chtěla objednat nějaké máslo z internetových obchodů, ale nikdy jsem se k tomu nedostala a přišli mi i docela drahé - na to, že jsem je nikdy neměla a nevěděla jsem jestli mi budou chutnat. Tohle máslo mi doporučila kamarádka, od které jsem ho také ochutnala a moc mě překvapilo. Nejlepší na něm je to, že ho seženete v Albertu za skvělou cenu cca 89korun. Vydrží také dlouho a chuť je skvělá. V ovesné kaši nebo v jogurtu nesmí chybět.
            Nakonec jsem všechno posypala kokosem a můžete klidně přidat i oříšky, semínka nebo cokoli máte rádi. Přes noc do sebe vločky nasají vlhkost z jogurtu a jsou krásně měkké.


            Na závěr Vám musím představit ještě jednu novinku, kterou jsme objevili. Jedná se o tyto skvělé hranolky z batátů. Já se přiznám, na batáty jsem dlouhou dobu koukala a stále zvažovala, jestli je mám koupit, jestli by nám vůbec chutnali. V Penny marketu jsme objevili tyto a řekli si, že to zkusíme. My je kupovali za cca 40-50Kč. Jen je přendáte na plech a my je pekly zhruba 20 minut. Dejte pozor ať je tam nemáte příliš dlouho, i když máte třeba ostatní zeleninu rády křupavou a hodně upečenou, tak u tohoto to rozhodně nedělejte. Nám se pár vzadu přichytilo a nebyli dobré. 
            Co se týče chuti, je to opravdu sladká brambora, překvapivě. 😂 Každopádně jsme zjistili, že nám moc chutnají a já je tedy budu kupovat častěji no. 
            

A jak jste si užili státní svátek vy? Byli jste někde na procházce 
nebo vařili něco speciálního? 
Já se prozatím loučím a doufám, že se Vám článek líbil.

Komentáře

  1. Ty podzimní barvy jsou naprosto nádherné! A ta zdravá snídaně mi připomněla staré časy, kdy jsem opravdu jedla zdravěji než teď. Tehdy jsem mívala řecký jogurt s vločkami a nějakými oříšky/medem/ovocem pravidelně, trochu mi to chybí. :/
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky