Prodloužený víkend, vánoční dekorace a rychlé pečení


Ahojda všichni,

            dneska tu máme článek, který bude popisovat část mého prodlouženého víkendu. Jelikož se toho stalo docela dost, vyjdou články dva. V aktuální situaci se toho pro mě moc nezměnilo. Stále chodím do práce, potraviny také nakupuji a ostatní věci objednávám online. Až na podnikání nějakých větších výletů se nic extra nezměnilo. Momentálně se snažím chodit každý den, alespoň na rychlou procházku do přírody. Krásně si vyčistím hlavu a naženu nějaké kroky. 

            Páteční ráno jsem začala skvělou snídaní a to míchanými vajíčky, opečenou slaninou, nakrájenou okurkou a kávou. Sepisování úkolů na celý den je druhý krok k úspěšnému a produktivnímu dnu. Můj TO DO LIST vypadal následovně.

  • Protřídit vánoční výzdobu, zjistit co chybí
  • Příprava na velký úklid
  • Dopsat minulý článek 
  • Vyprat prádlo
  • Vyprat nové povlečení
            Naštěstí s klidem můžu říci, že jsem všechno splnila, pyšně odškrtala a mohla jsem jít s klidem spát. Ale hezky popořadě. Nikdo tu nechce přijít o tipy na vánoční dekorace, které i teď nakoupíte.


                Jako první, čeho jsem letošní Vánoce chtěla dosáhnout, je skvěle vydekorovaná ložnice. Jako jasně, chápu, že když jsem si na začátku roku přála tmavě modrou ložnici, nedomyslela jsem sladění barev na Vánoce. Modrá a červená to by ještě asi šlo ne? No, už to prostě bude muset k sobě jít. Takže jsem vybírala povlečení, které by nebylo nijak moc výrazné a i barvy byly střídmé. 
                S klidem můžu doporučit toto s jemnými vzory. Objednávala jsem ho na internetové stránce redinnébalení.cz za 369Kč za jedno. Musím říci, že povlečení odpovídá barevně a je moc příjemné. Takže pokud plánujete nějaké pořídit, tak toto opravdu doporučuji.


                Jako další, což tedy nesouvisí k Vánoci, jsem tam zakoupila utěrky, které mají jednoduchý vzor a jsou docela velké. Zakoupila jsem je za 109Kč a v balení jsou 4 kusy.


                Následující zásilku jsme objednali z eshopu Lidl. Lidl navštěvuji dost pravidelně, jak klasický obchod tak i jejich internetový eshop. Objednávala jsem tam již několikrát a nikdy nebyl žádný problém. Zásilky chodí řekla bych včas, v pořádku a hlavně s velice hezkými věcmi. Já se přiznám, že mám ráda i jejich oblečení. Mám asi troje podzimní/zimní/jarní šaty se kterými jsem naprosto spokojená. Tak i s riflemi. 
                Nyní jsem objednala umělý korpus na adventní věnec, který si dodělávám sama.

                Také jsem tam objednala tyto nádherné povlaky na dekorační polštářky s vánočním motivem. Jediné, čeho jsem si nevšimla, je rozměř. 50x60. Ano, trochu vetší na malé polštářky. Takže budu muset objednat ještě klasické celé polštářky v tomto rozměru.
                Pokud máte doma takto velké polštáře tak rozhodně doporučuji, měli je tam za pár korun v každém vzoru po dvou kusech a materiál je úžasný mikroplyš, krásně heboučký.


                Jako další eshop je 4home.cz. Zde jsme objednávali nějaké vánoční dárky a také tohle nádherné povlečení. Ano, další povlečení. Ale mě se hrozně líbilo a dokonce bylo i ve slevě, takže nebylo o čem přemýšlet. Je to bílé povlečení s jemnými modrými pírky a musím říci, že je strašně příjemné. Samozřejmě ho máme už povlečené a krásně se v něm spí.  

                Zde už máme doplňky, které jsem zakoupila v obchodech s potravinami. Jako první tu máme dvě věci z Kauflandu. Krásné třpytivé hvězdičky jsem zakoupila s úmyslem je přidal na adventní věnec nebo na stůl mezi další komponenty.


                A tuto krásnou dřevěnou dekoraci jsem tam nemohla nechat. Bude se hodit kamkoli na poličku či skřínku. Měli ještě jednu podobnou verzi a to soby a stromy v srdci.


            Jako další jsem navštívila Tesco, kde se mi zalíbila tato závěsná dekorace, kterou bych chtěla umístit do předsíně. Moc se mi líbí ta jednoduchost a minimalismus.


                Tyto dekorace jsem zakoupila těsně před uzavřením obchodů a toto je konkrétně z Kiku. Moc ráda tam nakupuji dekorace na všechny možné příležitosti či svátky. Vždy mají skvělý výběr a ani tentokrát to nebylo jinak. Moc mě mrzí, že si tam nemohu teď zajít, strávit tam půl dne a vybírat.


                V pátek jsem také vyrazila na rychlo procházku, kterou jsem se snažila zahrnout do každého dne, co jsem doma. Zatím to vychází. Byla to opravdu jen 30-ti minutové vyvětrání a zase domů. 


                A máme tu oblíbené rychlo recepty. Dnes to bude sladký dezert v podobě jablečného štrůdlu s vanilkovým pudingem. Je to úplně jednoduché a z pár ingrediencí.
                Stačí vám listové těsto, vanilkový puding, sladidlo, mléko, jablka, skořicový cukr, vanilkový cukr a vejce na potření.
                Uvaříme si hustý puding, já dala 30ml mléka, který necháme vychladnout a poté rozprostřeme na rozválené listové těsto. Navrch dáme nastrouhaná jablka, které posypeme skořicovým a vanilkovým cukrem. Můžeme přidat rozinky nebo ořechy. Zabalíme a potřeme vajíčkem. Dáme upéct do trouby do zlatova.
                Ještě bych Vám chtěla předat doporučení, na které já jsem přišla pozdě. Jelikož je spodek štrůdlu měkký, těžko se přendává z linky na plech. Proto doporučuji štrůdl dělat přímo na plechu. 

                Sobota 14.11.2020 byla jinak v modu úklidu. Rozhodla jsem se pro velký vánoční úklid z toho důvodu, že jsem měla prodloužený víkend a docela i chuť mít všechno hezky srovnané. Mezi úkoly bylo mimo jiné, povléknout postel, vyprat povlečení, vyprat prádlo, sundat a uložit čisté prádlo, vyluxovat, utřít prach, vysát pavučiny a hlavně vydrbat koupelnu, záchod, kuchyň, poklidit skřínky. 
                Ten pocit po úklidu? K nezaplacení. Pro velký úklid jsem se také rozhodla z toho důvodu, že již příští víkend budu dělat vánoční výzdobu. Na tu se tak strašně těším. Takže od teď čekejte spousty vánočních článků.

Kdy začínáte s vánočním úklidem vy?

Nebo s výzdobou?

Jestli máte nějaký super tip na vánoční dekorace, který se dají
sehnat online a nutně je potřebujeme, tak se s námi podělte 
do komentářů. Budu moc ráda za tipy.

Tak mějte krásný den a uvidíme se u dalšího článku. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky