Měsíční okénko - srpen 2020


Ahojda, 

        dneska tu mám článek na téma moje zážitky a novinky za měsíc srpen. Co se týče tohoto formátu článků, nebudou všechny úplně totožné. Chtěla bych sem zakomponovat například super nákupy, tipy a doporučení na cokoli, co se událo zajímavého a tak podobně. Takže každý souhrn měsíce bude trochu jiný. Doufám, že se Vám bude tento formát líbit a jdeme na to.
        
1. SRPNA

První skvělá věc, která se uskutečnila hned ze začátku byla oslava narozenin mé mamky, které jsem připravovala domácí dortík. Recept jsem našla na internetu a jednalo se klasicky o piškotový korpus, krém byl z másla a tvarohu. Dovnitř jsem dala jahody a borůvky. Na ozdobu už stačilo dodat jen ostružiny, maliny a snítky máty. Jinak jsem dostala tip od kamarádky, která peče dorty dost často na to, abych jeden den udělala korpusy, druhý den krém, aby byl i okolo tuhý a naposled, v den oslavy, jsem ho už jen dozdobila. A musím říct, že se velice povedl.


11. SRPNA

            Začala jsem také číst úžasnou knihu od norského spisovatele Samuel  Bjork, který píše skvělé norské detektivky. Jeho talentem je napínání čtenáře do posledního okamžiku. Toto je jeho druhá kniha ze série, kterou snad každý zná. Já jsem jí přečetla na jeden zátah. Od začátku do konce nás spisovatel drží v nejistotě a když už si myslíte, že víte, kdo je vrah, tak je tam zase jiná zápletka a je všechno naprosto jinak. Toto na knihách s detektivní tématikou mám ráda. Takže za mě rozhodně doporučuji přečíst!  
            Jinak toto bylo moje nejoblíbenější místo na čtení. Vždy jsem si přinesla deku, čajík nebo kávu a četla tu ve v noci. Nejkrásnější to bylo večer, kdy už nám sem nesvítí sluníčko a je příjemný chládek. 



12. SRPNA

            Pak jsme také dostali na starost chlupáčka, takže jsme chodili na procházky. Jelikož byl v jiném prostředí tak na nás byl velice fixovaný. Většinou jsme chodili po obědě na zahradu k našim, kde byl ve svém.




            Také jsem pekla samé dobroty. Toto je třeba tvarohová bábovka, která je opravdu vynikající. Vždycky dám do kousku kakao a mám ji krásně dvoubarevnou. Nejlepší na tom je fakt, že je hrozně rychle hotová. Kdo by chtěl recept, napište do komentáře. A forma je z Orionu. 



23. SRPNA

            Toto byl krásný den. Přítel mě vzal na tajný výlet. Do poslední chvíle jsem nevěděla, kam opravdu jedeme. Zámek Hrádek u Nechanic. Nádhera. Rozsáhlý zámecký komplex má jedinečnou červenou barvu. Zakoupili jsme si dva lístky na prohlídku prvního základního okruhu, 150Kč za jednoho. Vnitřní prostory byly krásně zdobené a plně vybavené. Zámecká zahrada je příjemným prostředím na procházku, piknik nebo k relaxaci. Poskytuje také mnoho stinných zákoutí. 


            Další zastávkou byl Hradec Králové. Zaparkovali jsme u Východočeského muzea a šli se projít okolo Labe. Zde mají krásnou stezku, jak pro pěší turistiku tak i cyklistiku. Došli k vodní elektrárně, kde jsme zaslechli hudbu z blízkého parku. Šli jsme se tam teda podívat.


            Poslední zastávkou byla skvělá večeře. Restaurace Na Náplavce, která se nacházela hned u řeky Labe. Dali jsme si točeného ovocného Birella, burger a já měla poprvé Caesar salát, který byl vynikající. Každopádně během několika minut se změnilo počasí. Začal foukat velký vítr a hnaly se mračna. Takže jsme rychle dojedli a vyrazili domů.


            Jeden den jsme vzali našeho Tedouška na zahradu k rodičům, kde byl celý den. Pouštěli jsme ho i na volno a pak ho naháněli po celé zahradě, takže byl velice unavený a když jsme dorazili domů, takto si lehl a spal. 


28. SRPNA

            A co se týče nákupů, objednávala jsem balík z About you. Je to internetový portál, který má spousty dostupných značek. To, co se mi nejvíce líbí je dodání do zhruba 4 dnů a hlavně vrácení zboží je do 100 dnů s bezplatným odesláním zpět. Stačí jen oblečení zabalit do stejné krabice, ve které to přišlo spolu s formulářem pro vrácení, přelepit dodací adresu a zanést na nejbližší místo PPL. 
            Já si vybrala proužkované šaty (modro-bílé), hnědou sukni, tričko Guess a červeno-bílí svetřík. Všechno v příjemném materiálu a skvěle padnoucí.  


            To by bylo pro měsíc srpen všechno a já doufám, že jste načerpali nějakou inspiraci. A co jste si koupili vy? Napište do komentáře. Těší se na Vás u dalšího článku.  

Komentáře

Oblíbené příspěvky