ŽIVOT JEDNA BÁSEŇ

__________________________
Výsledek obrázku pro život jedna báseňAUTOR - Colleen Hoover
VYDÁNÍ - 2012, V ČR - 2014
POČET STRAN - 264
ŽÁNR - román, dívčí romány
__________________________

ANOTACE:
      Po nečekané smrti svého otce je osmnáctiletá Layken nucena být tou silnou kvůli své matce i mladšímu bratrovi. Navenek vypadá odolná a houževnatá, ale uvnitř ztrácí naději.
      Na scénu přichází Will Cooper. Atraktivní, jednadvacetiletý nový soused od vedle s fascinující vášní pro recitaci poezie a jedinečným smyslem pro humor. Během několika dní vzájemného oťukávání si Will a Layken vybudují intenzivní emocionální spojení, které v Layken probudí novou naději.
      Nedlouho po úžasném prvním rande jsou navráceni do reality šokujícím odhalením, jež je nutí jejich vztah okamžitě ukončit. Denní interakce jsou neskutečně bolestivé, protože se snaží najít vzájemnou rovnováhu mezi pocity, které je k sobě táhnou a tajemstvím, co je od sebe drží.

Výsledek obrázku pro život jedna báseň stránky


MOJE RECENZE:                  SKVĚLÁ KNIHA!!!

      Do této knihy jsem se zamilovala od první strany. Takže prakticky od začátku se mi líbila a četla se skoro sama. Když sečtu minuty a hodiny strávené nad touto knihou přečetla jsem ji ani ne za dva dny. Což si myslím je naprosto skvělé, na to, že to byl dost těžký týden na školu a mnoho jiných aktivit, takže na čtení nezbývalo tolik času. Byla jsem ráda, když jsem přečetla něco málo v autobusu a pak také o přestávkách.
     Jak jsem již několikrát zmiňovala, nyní čtu hodně na mobilu. Jaké to má výhody? Někdo říká, že čtení z mobilu je naprosto příšerné a daleko lepší je kniha, která na vás dýchne tou atmosférou. I já jsem stejného názoru, ovšem na cestování je to nejlepší věc. Je to daleko lepší, protože kniha je příliš těžká a veliká, takže studenti, kteří nosí vetší kabelku do školy mi dají za pravdu, že se to pak opravdu nedá. Proto i tato kniha byla přečtená v mobilu a bylo to velice rychlé.
       Postavy, které se v knize vyskytovaly mi přišli naprosto vhodné. Nikdo mi nijak extra nevadil a dost jsem si oblíbila Layken. Ovšem Will to je něco úplně jiného. Od první strany, kdy byl popsán jsem si představila toho nejkrásnějšího kluka ve vesmíru (a to věřte, že mám dost bujnou fantazii :D). Obdivovala jsem ho nejen za to, že se stará o svého mladšího bratra, ale i toho, že se musel všeho vzdát na čem mu dost záleželo.

NĚCO O AUTORCE:
Výsledek obrázku pro colleen hoover      Colleen žije v Texasu se svým manželem a třemi chlapci. Je autorem pěti románů New York Times bestseller.
      Její první série byla vydána v roce 2012 a zahrnuje SLAMMED, POINT OF RETREAT a román THIS GIRL.
      Její druhá série BEZ NADĚJE a román LOSING HOPE, publikována v roce 2013.





      S touto autorkou jsem začala číst a také kniha BEZ NADĚJE byla mou první koupenou a uloženou knihou v mé malé sbírce. Proto se k ní s radostí vracím a pořád dokola a dokola ji čtu nebo si ji jen vezmu do ruky a listuju stránkami a připomínám si děj.

 
 
 
 
MOJE HODNOCENÍ  .....  *****

Komentáře

Oblíbené příspěvky