Chvástačka // březen

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!!



      Konečně je tu zase teplo a sluníčko svítí nad hlavami. Poslední dny je opravdu nádherně a tak mám hned lepší náladu a všechno se mi dělá lépe. Že by to konečně vydrželo na delší dobu? Byla bych ráda :DD
      Nejprve jsem myslela, že tento měsíc nebude příliš úrodný na knížky, ale pak se všechno obrátilo a mám ve své knihovně další tři skvělé kousky. Dnes, ale nejsou objednané přes internet. Přišla jsem na to, že ve městě kam dojíždím do školy jsou také levné knihy a okamžitě jsem tam musela jít. :D Po poprvé se mi nic moc nelíbilo, ale po druhé se mi zadařilo a našla jsem jednu skvělou knihu, kterou si za chvilku ukážeme.
     A další dvě knihy jsem opět pořídila v levných knihách v Hradci Králové. Nevím, jak se to tam přímo jmenuje, ale je to kousek od Makra a přímo v Tescu. Kdo je tedy z okolí, mohl by vědět, kde to je :DD Já tam stejně jezdím většinou s rodiči, tak mě to zas tolik netrápí :DD

1) POUTNÍK
      Na tuto jsem koukala už dost dlouho a teď jsem se rozhodla, že si ji konečně koupím. Všichni říkají, že je to skvělá kniha, takže se na ní moc těším.
_________________________
AUTOR - Twelve Hawks
VYDÁNÍ - 2004, V ČR- 2006
POČET KNIH - 464
_________________________
 
Svět, do něhož vstoupíme v románu Poutník, je nápadně podobný tomu našemu. Mimo pozornost téměř všech lidí tu však probíhá možná poslední dějství odvěkého boje mezi zastánci lidské svobody a jejími potlačovateli. Nejmocnějšími z nich jsou nyní příslušníci Tabuly, kteří mají k dispozici nejmodernější techniku - využívají všudypřítomné bezpečnostní kamery, nasazují nejdokonalejší odposlechy, jejich počítačové programy jim umožňují přístup do všech databází. Na základě nejrůznějších technologií, vládních projektů, sociálních i bankovních systémů tak vznikla globální Síť - a nyní schází už jen krůček k tomu, aby se podařilo udělat z lidí obyvatele jednoho velkého neviditelného vězení...Napínavý thriller s prvky fantasy je plný nečekaných zvratů a v rychlém tempu se ocitáme v nejrůznějších nevšedních prostředích, a to jak reálných, tak fiktivních. Boj se světem zla, který se zde odehrává, se zdá být předem ztracený, Harlekýni se ale jen tak nevzdávají...
 


 2) SMRTÍCÍ ZÁŘE
_________________________
AUTOR - Stuart MacBride
VYDÁNÍ - 2006, V ČR- 2011
POČET KNIH - 326
_________________________

      Když se blíží smrt… V Aberdeenu panuje léto, slunce svítí, obloha je modrá a lidé umírají… Ve vykřičené čtvrti se najde umlácená prostitutka a tentýž večer na opačném konci města uhoří šest lidí ve squattu, který někdo zvenku polil benzinem a zatloukl dveře a okna. Vyšetřování se ujme detektiv seržant Logan McRae. Jeho hvězdnou kariéru však nedávno naboural zbabraný zásah, při němž zahynul mladý strážník. A ještě ke všemu přes veškerou Loganovu snahu brzy dojde k vraždě další prostitutky.



 3) JISKRA
      Knihu Jiskra jsem si koupila, protože mám doma její předchozí skvělý díl MLHOVINA, která se mi moc líbila a nyní se můžu vrhnout na pokračování.
_________________________
AUTOR - Amy Kathleen Ryan
VYDÁNÍ - 2012, V ČR- 2013
POČET KNIH - 304
_________________________

      Po zoufalém úniku z nepřátelské lodi se Waverly dostala zpět na domovské Empyreum... jenže domov už není takový, jaký býval. Musela na Novém obzoru nechat zajaté rodiče a z Kierana, kterého milovala, se mezitím stal přísný velitel, jenž obrátil celou posádku proti rebelu Sethovi. Je jasné, že se situace bude jen zhoršovat, dokud se jim nepodaří osvobodit rodiče – jenže jak? Než stihnou vymyslet plán, otřese Empyreem exploze a Seth s Waverly jsou označeni jako hlavní podezřelí. Dokážou najít skutečného pachatele, než je Kieran uvězní... nebo i hůř? Bude Waverly následovat své srdce, i když tím může ohrozit životy druhých? Každý krok je může přiblížit novému začátku – nebo náhlému konci.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A JAKÉ KNIHY JSTE SI POŘÍDILI VY?
POCHLUB TE SE :DD
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky