BOOK TAG *2

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!

      Dnes jsem se po dlouhé době  rozhodla napsat další tag, jelikož ten předchozí byl velice úspěšný. Bude to takový mix otázek, které jsem našla. Abyste se o mně opět něco nového dozvěděli. :))

1) Kdy jsi začala číst?
      Nejprve, když ještě žil děda, tak mě prakticky pořád brával do knihovny, kde jsem si mohla vybrat cokoli jsem chtěla. Samozřejmě to byly takové ty knihy tipu: Witch, Výpravy, no prostě dětské knihy. Díky tomuto jsem se do čtení na nějaký čas zamilovala. Ovšem pak jsme do knihovny přestali chodit a pomalu mě to opouštělo.
      Můžu tedy jen a jen poděkovat mé blízké kamarádce, která mě ke knihám opět přivedla (cca roku 2013) jsem ji za to opravdu vděčná!!









2) Kdy čteš nejraději? (ráno, večer, v noci)
      Tak jelikož vedle školy nezbývá moc času na čtení tak prakticky večer. To je ten správný čas, kdy mám všechny povinnosti za sebou a mohu se věnovat knihám. A je to nejlepší také na čtení hororových knih. Je to pak skvělá atmosféra. :DD


3) První kniha, kterou sis pořídila do své knihovničky? 
      Tak o tom jsem se také už zmiňovala, tuším v jedné z recenzí. Je to BEZ NADĚJE kniha od Colleen Hoover. Zároveň je to má oblíbená kniha.










4) Vlkodlaci nebo duchové?
      Rozhodně DUCHOVÉ!! Miluji tajemno a strach, které číší z knihy. To je také maličko zvláštní, protože na hororové filmy nekoukám, ale knihy s touto atmosférou opravdu zbožňuji. Nemusí tam být obsažena jen krev a různé nechutné části, ale spíše ty duchové, různý šramot a záhady například.

5) Upíři nebo víly?
      UPÍŘI!! Je tedy také pravda, že knihu s vílou jsem četla a líbila se mi, ale více se přikláním k upírům. Zase na druhou stranu mě to už také trochu opouští. Přijde mi, že jsem na kritizování knih s tématikou upíři dost přísná. :DD

6) Jakou knihu jsi naposledy přečetla?        
      Naposledy jsem přečetla knihu ELEANOR A PARK. Nyní ještě nemám hotovou recenzi, ale pracuji na tom. Bude tedy každou chvíli publikována.






 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7) Co právě čtete?
      Toto je velice dobrá otázka. :DD Opět nečtu jen jednu knihu. Ovšem to už je u mně zcela normální. :D V mobilu mám rozečtenou knihu JESTLI ZŮSTANU od GAYLE FORMAN. A jinak mám rozečtenou knihu PROKLETÍ od CLAUDIA PALUMBO.

Výsledek obrázku pro prokletí claudia palumbo 
Výsledek obrázku pro jestli zůstanuVýsledek obrázku pro jestli zůstanu


A jak byste odpověděli vy?
Napište do komentáře. :))
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky