ELEANOR A PARK

Výsledek obrázku pro eleanor a parkZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!
_____________________________
AUTOR -  Rainbow Rowell
VYDÁNÍ - 2014
POČET STRAN - 325
_____________________________



ANOTACE:
      Romance ze školního prostředí, neobvyklá je v tom, že hlavní hrdinka není nejkrásnější holka na škole a její milý není nejúžasnější borec; ona je obyčejná, trochu při těle, on nenápadný kluk s částečně asijskými předky. Jejich zvolna se vyvíjející vztah překvapí je samotné a je líčený tak, že když se poprvé vezmou za ruku, připraví to o dech je i čtenáře.

Výsledek obrázku pro eleanor a parkVýsledek obrázku pro eleanor a park

MOJE RECENZE:                          SKUTEČNÝ PŘÍBĚH
      Četla se skoro sama. Nečekala jsem, že se mi bude tak moc líbit. A díky tomu jsem ji přečetla asi za 2 dny. Což je naprosto skvělé, protože jsem opravdu pomalý čtenář a toto mě příjemně těší.
      Jako už po několikátém jsem ji četla v mobilu. Jinak někdo se mě ptal jakou aplikaci používám, tak je to ADOBE ACROBAT. Je to všechno přehledné a tak najdu jakoukoli staženou knihu chci. Určitě doporučuji.
      Kniha se mi moc líbila, děj byl napínavý a postavy naprosto sedly. Eleanor mi bylo ze začátku moc líto, jak ji všichni zesměšňovali a pomlouvali. Ovšem, když jí Park nabídl místo v autobuse, vše se změnilo. Parkovi se ze začátku vůbec nelíbila a prakticky litoval své nabídky, aby si sedla vedle něho. Vůbec spolu nemluvili, až na dobu, kdy Eleanor začala potají číst jeho časopisy. Pak se dali do řeči a po nějaké době se do sebe zamilovali. Ovšem jaký by to byl příběh bez nějaké katastrofy či zauzlení děje. Čeká je tedy moc překážek a nakonec to nejhorší rozhodnutí. Konec mě naprosto rozdrtil, čekala jsem šťastný konec ..... 

CITÁTY:

„"Nemám tě ráda, Parku. Já ... Myslím, že pro tebe žiju." - Eleanor & Park

„Eleanor mu nenapsala dopis. Jen dvě slova.

„Neexistuje jediný důvod, abysme si mysleli, že se přestaneme milovat. Ale máme spoustu důvodů myslet si, že nepřestaneme. - Eleanor & Park

NĚCO O AUTORCE:
Výsledek obrázku pro Rainbow Rowell      Rainbow Rowell napsala velmi úspěšné knihy. Někdy píše o dospělých. Někdy o teenagerech (Eleanor a Park je toho příkladem). Ale vždy píše o lidech, kteří až moc mluví. O lidech, kteří se cítí, jako že něco zpackali. Nebo o lidech, kteří jsou zamilovaní. Žije v Nebrasce se svým manželem a dvěma syny.

Výsledek obrázku pro rainbow rowell book setVýsledek obrázku pro Rainbow Rowell

MOJE HODNOCENÍ: ..... 5/5 *****

Komentáře

Oblíbené příspěvky