PROKLETÍ

Výsledek obrázku pro claudia palumboZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!
___________________________
AUTOR- Claudia Palumbo
VYDÁNÍ- 2010, V ČR- 2012
POČET STRAN- 344
___________________________

ANOTACE:
      Písničky tě nezradí,“ říká Ligabue. Ale lidé ano. Cathy, modrooká osmnáctiletá černovláska, to zjistila, když ji zradil Mirko, její první láska. Proto sbalila svou kytaru a opustila rodnou Neapol, aby se vypravila do Německa za svou matkou. Chtěla tam ze střípků znovu poskládat své zlomené srdce. Ale Cathy neví, že ji v ponurém německém městečku Madenburgu čeká osud. Osud v podobě Tristana a Konstantina Von Schadenových, zpěváka a baskytaristy známé skupiny Prokletí. Dvojčat, jež nemají vůbec nic společného - kromě mimořádné krásy a téměř hypnotické síly. Vstoupí do Cathyina života a připraví ji o všechny dosavadní jistoty, protože ukrývají dávné tajemství. Cathy brzy pochopí, že jednoho z nich skutečně miluje, ale že ne vždy láska všechno zachrání. Ačkoliv to ještě neví, jejím osudem je bojovat proti Zlu. A proti temným stvořením, mezi něž patří i bratři Von Schadenovi.

Výsledek obrázku pro claudia palumbo

MOJE RECENZE                                 KOPÍRKA!
      Knihu jsem přečetla dost rychle, budou to asi tak tři nebo čtyři dny. Četla se skvěle a celkem i rychle a já takové knihy mám opravdu ráda. Ovšem nemůžu říct, že mě kniha svým dějem nějak zasáhla. Byl to takový ten příběh, který si jednou přečtete a stačí vám to, ale o tom až trochu později. 
      Konečně kniha, kterou jsem přečetla normálně a ne z mobilu. Četla jsem skoro každý den a bylo opravdu příjemné otáčet každou stránku a ne přejíždět jen prstem na mobilu. Ano, elektronické čtení neodsuzuji, přijde mi to jako skvělá věc, když třeba cestujete a nebo právě chcete číst nějakou knihu, která ještě není u vás v knihovně a za každou cenu ji musíte mít. :DD Nebo dojíždíte do školy autobusem a můžete si tímto způsobem zpříjemnit cestu.
       Jelikož jsem veliký fanoušek Stmívání a Upířích deníků tak mi lehce okopírovaný děj nevadil. A musím se tedy přiznat, že dokud jsem si nepřečetla komentáře na databáze knih ani bych na to nepřišla :DD Nevím jak je to možné, ale já knihu neumím srovnat s jinou podobnou. Pak jsem nad tím přemýšlela a opravdu si uvědomila, že je to podobné. :DD Ale i přes tohle všechno se mi příběh moc líbil.

NĚCO O AUTORCE:
      Claudia Palumbo se narodila v Pompejích v roce 1991 a žije v Torre del Greco. Svůj první román Damned napsala, když navštěvovala gymnázium. Nyní studuje práva na Univerzitě Suor Orsola Benincasa a mezi jednotlivými zkouškami se dál věnuje knihám. Některé čte, některé... opět píše.

Výsledek obrázku pro claudia palumbo


MOJE HODNOCENÍ: ..... 3/5 *** 

Komentáře

Oblíbené příspěvky