Wrap up - LEDEN 2016 -

Ahojda,
Máme tu WRAP UP za měsíc leden a je pravda, že nejsem nijak moc spokojená. Začneme jako prvně čísly a pak se podíváme a zhodnotíme ty nejlepší a nejhorší knihy měsíce.

Za leden jsem přečetla pouze 4 knihy, přičemž jsem jich chtěla mít 5-7. Bohužel no. Snad bude únor daleko lepší.


Za leden jsem sice nekoupila žádnou knihu, ale za to jsem ještě 30.1. koukala na e shop a objednala si nové přírustky do mé knihovny. Ale přišli mi až 3. února takže se o nich dozvíte až na konci v Chvástačce.
_______________________________________________________________________________

Já myslím, že už bysme to nemuseli dlouho protahovat a jdeme na hodnocení knih

1) NEJLEPŠÍ KNIHY MĚSÍCE 

Bude to překvapivě ........ TO BY SE VETERINÁŘCE STÁT NEMĚLO.
  • Tuto knihu jsem si naprosto oblíbila. 
  • Už dlouho jsem si chtěla přečíst knihu, která bude hodně podobná normálnímu životu a tak se i stalo. 

 2) NEJHORŠÍ KNIHA MĚSÍCE
Tento měsíc není kniha, kterou bych označila za hroznou, což je naprosto skvělé.

DALŠÍ KNIHY V TOMTO MĚSÍCI

ROZDĚLENÁ SRDCE



DĚDIČKA



Výsledek obrázku pro dědička kniha


 PROVINILÉ SLASTI

Výsledek obrázku pro provinilé slasti

Komentáře

Oblíbené příspěvky