KONTAKTY

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!

Docela originální pozdrav že? :DD Asi to začnu používat častěji :DD
Vítám tě u dalšího článku, ovšem tento je netradiční. Nezahrnuje žádnou recenzi, ale spíše jde o informaci, kterou jsem chtěla publikovat již dávno. Poslední dobou přidávám na své sociální sítě příspěvky, ve kterých jsou samozřejmě co jiného než knihy, co aktuálně čtu nebo jsem přečetla. To je například formou snapchatu. 

Když se podíváte na mém blogu a sjedete trochu níž je tam KONTAKTNÍ FORMULÁŘ.
Je to čistě anonymní a tam mi můžete napsat jakoukoli zprávu nebo i otázku, která vás zajímá. Také klidně napište, co se vám nelíbí - co bych tedy mohla změnit - a nebo naopak, co se vám líbí. Jakýkoli váš názor by mě velice potěšil. :))

 Určitě vám na každý email či zprávu ráda odpovím. Ať už ihned na email a nebo když bude více dotazů tak formou článku. :))

Další mou sociální sítí je jich zmiňovaný SNAPCHAT. Tam opravdu přidávám denně různé fotky, jak života tak i knihy, které čtu. Takže to vlastně vidíte okamžitě a nemusíte čekat na článek. Proto jsem se rozhodla vám ho zdělit. 

MŮJ SNAPCHAT - lucka.neu189
 
Těším se na vaše názory a teď už jen a jen číst. 
Teda já jdu číst a vy knihomolové určitě přidávejte. :DD

Komentáře

Oblíbené příspěvky