Slib

------------------------------------
AUTOR -Audrey Mageeová
VYDÁNÍ - 2014, V ČR-2015
POČET STRAN - 270
------------------------------------

Naprosto skvělý příběh!!!

Máte rádi příběhy z válek? Zamilované a naprosto zdrcující konce? Tak vítej te! :DD
Kniha mě naprosto odrovnala, jak po citové stránce tak i po všech ostatních. Každou stránku jsem hltala a četla pořád -a to se jen tak nestává-. Litovala jsem všechny mrtvé, i když to byli třeba nepřátelé. Některé kapitoly byly opravdu strašné a to ne, že by byly nijak krvavé, ale spíše popisování, kde přebývali uprostřed války, kdy se zdálo, že je vše ztraceno a nevrátí se nikdo domů .....
Naopak mě nechávali naději kapitoly s Katharinou, kdy vyprávěla, co se děje doma a nebo popisovala svého syna.

Aby se dostal aspoň na několik dní z východní fronty, voják wehrmachtu Peter Faber se na dálku ožení s dívkou, již nikdy neviděl a jež se za něj vdá kvůli důchodu válečné vdovy, který by v případě jeho smrti dostávala. Při krátkých líbánkách v Berlíně mezi nimi vznikne silný citový vztah, který jim dává naději a v následujících letech je drží nad vodou, ale v závěrečných měsících války se jim oběma sen o společném životě zhroutí.   


 MOJE HODNOCENÍ ..... ***** 

Komentáře

Oblíbené příspěvky