Květy z půdy

----------------------------------------
AUTOR - Virginia C. Andrewsová
VYDÁNÍ - 2005, V ČR-2014
POČET STRAN - 380
----------------------------------------


Jedním slovem ..... wauuu. 

Skvělý příběh, napínavý děj, pro čtenáře naprosto skvělé, ale i na těch všech pozitivech se musí najít i nějaká ta chybička. Na mě osobně to bylo malinko zdlouhavé, jak autorka popisovala ten jejich ,,život´´ na půdě. Neboli, jak byli zavřené čtyři děti v jednom pokoji s půdou a museli být poslušné, modlit se Bohu a dodržovat další velmi striktní pravidla jejich babičky. Když už jsme se dostali k babičce tak tedy pár slov i o ní. Ze začátku, než přijeli do jejího domu, jsem si říkala: ,,Přece nemůže být tak zlá na vlastní vnoučata´´. A s tímto jsem také po nějakou dobu četla. Ovšem hned, co přijeli k ní jsem změnila svůj názor. Nechápala jsem, jak dokáže být taková ke své rodině. A posledních cca 100 stran do konce? Co to jako mělo být. To její chování a pak i matčino mě opravdu udivilo. 
Po smrti otce zůstávají sourozenci Christopher, Cathy a dvojčata Cory a Carrie se svou matkou sami. Ta ovšem nemá peníze a tak se rozhodne pro riskantní návrat k velmi bohatým rodičům, kteří ji ale vydědili. Děti zavře do podkrovního pokoje a s pomocí své zlé matky jim nosí potřebné věci k přežití. Postihne je ale nejedno úskalí, největším problémem začíná být dospívání Christophera a Cathy kteří se do sebe bezhlavě zamilují.....

MÉ HODNOCENÍ    ****

Komentáře

Oblíbené příspěvky