Rozesmátá mrtvola

______________________________
AUTOR - Laurell K. Hamilton
VYDÁNÍ - 2006
POČET STRAN - 264
______________________________

BÁJEČNÉ POKRAČOVÁNÍ!!!

Netušila jsem, že druhá kniha v sérii Anita Blakeová, bude tak dobrá. Podle mého názoru je daleko lepší než první díl. Asi to je tím, že tam bylo více krvavých kapitol. Netušila jsem, že se mi to bude takhle líbit - nikdy jsem na krvavé horory nebyla, to až poslední dobou-. Je tedy pravda, že i v některých částech knihy mi to přišlo zbytečně zdlouhavé. No neee. Opět zdlouhavá kniha. Není to pokaždé? Anoooo, jenže já si nemohu pomoct, takže to budete muset respektovat. :DD Ne, teď vážně. :D Nevím co to se mnou poslední dobou je. :D O recenzích na knihy jsem teď mnohem přísnější než kdy jindy. A to, řekněme si upřímně, je naprosto divné, vzhledem k tomu, že ze začátku jsem buď řekla, že se mi kniha líbí nebo nelíbí. Více jsem to popsat nedokázala. A teď? Třemi slovy. JE TO ZDLOUHAVÉ. A nebo dokonce více slovy. :D PŘIJDE MI TO OPĚT ZDLOUHAVÉ. :DD No dobře, teď se směju i já. :D Ale víte co? Teď jsme dokonale odbočili od knihy. :D A já si toho ani nevšimla, jak jsem se do toho zažrala. :D Oukej konec okecávání. Možná :D

Městem St. Louis se běžně pohybují upíři, lykantropové nebo ghúlové. A taky bytost, která zaslepeně zabíjí a vzápětí zmizí do noci, aniž by ji kdokoli viděl, natož mohl zastavit. Případ se ve spolupráci s policií snaží vyřešit Anita Blakeová, oživovatelka zombií a odbornice na nadpřirozené zločiny. Podaří se jí najít vraha včas, než si najde další oběti? Jak draho ji přijde, že si proti sobě poštvala seňoru Domingu, královnu vúdú? Proč se ochrnutý milionář snaží Anitu přinutit, aby pro něj oživila zombii jeho předka? Jak pevná je Anitina zásada nepoužívat při rituálech lidskou oběť? A co na to stvůra ve sklepě?







MOJE HODNOCENÍ ...... ****


Komentáře

Oblíbené příspěvky