Snídaňový speciál

Ahojda čtenáři,
dneska jsem si pro vás připravila článek na téma: ,,Moje momentálně nejoblíbenější snídaně". Také se podíváme na ty trochu těžší a delší na přípravu, ale budou tu i ty, které stihnete za pět minut. Tento článek mám v hlavě už dost dlouho a až teprve teďka jsem se k tomu dostala, jelikož poslední dobou vůbec nestíhám. Docela často co? Já vím! Ale budou vánoce a to mě snad alespoň trochu omlouvá ne? :D Mimochodem vánoční články už mám v hlavě taky, ale kdyby vás napadlo něco, co byste rádi věděli nebo si přečetli tak dejte vědět do komentářů (jako třeba nějaké tipy na vánoční dárky, výzdobu, cukroví, atd...). Joo a ještě abych nezapomněla, když už jsme u toho co chystám, tak mám možnost Vám ukázat a trochu zkritizovat tekuté rtěnky z AVONU, jak matné tak i lesklé. Myslím, že teď před vánoci by se to docela hodilo. No, ale vrátíme se k nejdůležitější části dne a to je SNÍDANĚ.



1) Lívance 

Jako první tip na super víkendovou snídani jsou lívanečky. Dlouho jsem hledala recept, který by mi naprosto vyhovoval a konečně našla. A teď vám ho také prozradím. Vložíme vám sem kompletní postup, který mám z internetové stránky. Využívám ho pokaždé a vždy jsou božské. 


(TIP PRO VÁS - jak je v postupu, že všechny suché suroviny smícháme v jedné misce a ostatní suroviny v další misce, tak já to úplně nedodržuji. Míchám všechno postupně a je to daleko lepší. Už jen kvůli tomu, že neušpiním tolik nádobí.)
Fotka z instagramu - lucka.neu123
Určitě se podívejte, skoro každý den, tam přidávám nějaké novinky.

Tak máme lívanečky hotové a připravené na další postup. Nyní si připravíme vaší oblíbenou marmeládu, nutellu nebo cokoli jiného a natřeme na lívance. (TIP PRO VÁS - já miluji marmeládu z LIDLU. Jsou v ní kousky ovoce a je vynikající.) Poté stačí přidat ovoce, kokos, oříšky. A hezky si to nazdobit. Já se o to vždy pokouším, ale moc se mi to nedaří. V létě miluji právě variantu, kterou vidíte dole na obrázku. Meruňková marmeláda, nutella a borůvky. A nebo je tu ještě jedna možnost. Lívance s tvarohem. Je to úplně jednoduché. Tvaroh smícháme s cukrem nebo medem a přidáme kamkoli k lívancům. A máme hotovo. 



2) Ovesné vločky s ovocem

I když se vám to může zdát složité je to velmi jednoduché. Určitě znáte spoustu způsobů jak takové vločky připravit. Já jsem koukala, že můžete dát do misky vodu nebo mléko do toho přimíchat vločky a dát do mikrovlnné trouby. Což mě osobně se vůbec neosvědčilo. Celé mi to vybouchlo a vločky byli všude jen ne v misce. Proto jsem zkusila jinou variantu. Dáme do malého kastrůlku mléko nebo vodu. (TIP PRO VÁS - pokud se snažíte držet nějakou linii nebo co tak budete muset zvolit vodu, která není tolik tučná. A nebo na to kašlete a dejte si mléko, protože je to mnohem chutnější). Poté musíme přidat nějaké to sladidlo. (TIP PRO VÁS - znovu buď zvolíte lehčí verzi a to med a nebo je nám to fuk a dáme si cukr). Pak už stačí jen stále míchání a zachvilku to máme. (TIP PRO VÁS - jsou vdá druhy vloček - i když možná více, ale já vím o dvou. Určitě doporučuji koupit si vločky jemné a to ze dvou nejdůležitější důvodů. Za prvé je to daleko rychlejší na přípravu - nemusí se vařit tak dlouho a jsou hned měkké. A za druhé mají úplně jinou chuť. A pokud máte už doma ty normální a nechutnají vám tak je stačí dát do mixéru a máte hned jemné). Pak už je stačí dát jen do misky a připravit si zbytek. Pokud jste milovníkem ořechů stejně jako já tak se nebojte je tam přidat, dodají úžasnou chuť. Já nejraději přidávám vlašské ořechy a nebo kešu, ale i s lískovými oříšky chutná výborně. Pak je na řadě ovoce. Tady se meze nekladou. Můžete zvolit jakékoli ovoce, které máte rádi. Já velice často dávám banán. Znám spousty lidí, kteří milujou kokos a určitě se nebojte ho přidat taky. Já osobně ho moc nemusím, proto nemůžu přesně říci jak to chutná a jestli zkusit nebo ne. No a na závěr všechno můžeme posypat skořicí, která nejen zpestří chuť, ale také krásně voní. 
Teď se vám to asi bude zdát složité, ale věřte že po desátém uvaření vám to zabere maximálně 10 minut. 




3) Vajíčka 

Další oblíbenou snídaní jsou míchaná vajíčka. Toto je velice jednoduché. Nejprve si připravíme pánev, na které rozehřejeme máslo. Mezitím si nakrájíme šunku, slaninu nebo jakoukoli uzeninu máte rádi osmažíme do zlatova na pánvi. V hrníčku si rozmícháme vejce spolu se solí a pepřem a poté přilijeme na pánev. Už jen mícháme. Poté přendáme na talíř a k tomu si můžeme opéct toust nebo vzít jiné pečivo. Já si ještě vždy nakrájím okurku. 





4) Müsli s jogurtem/tvarohem

Naprosto miluji čokoládové müsli s čímkoli. Prodávají zase plno různých druhů a variant. Tento recept je naprosto jednoduchý. Mám takové dvě formy, které střídám. Za prvé si do misky připravíme bílý jogurt, který ochutíme cukrem nebo medem a pak přisypeme müsli. Můžete klidně přidat ještě ovoce nebo cokoli vás napadne. A druhý tip je stejný akorát místo jogurtu dáte tvaroh a pak je postup úplně stejný. Přijde mi, že se tvarohem je to úplně jiné a mě to dokonce chutná více. (TIP PRO VÁS - úplně nedoporučuji kupovat na toto řecký jogurt. Zdá se mi, že je na to moc hustý a docela hrudkovaný a tak chuť není zrovna ledajaká). 



5) Obyčejná snídaně


Známe ty dny, kdy nemáme na nic čas nebo chuť a proto si dáme obyčejnou snídani. Tady se meze nekladou. Většinou je ve formě pečiva se šunkou, buchty, lupínek s mlékem, atd. A samozřejmě nesmí chybět kafíčko, čaj nebo kakao. A teď vám ukážu takovou mojí obvyklou snídani. 


A jakou formu snídaně preferujete vy? 
Pochlubte se do komentářů.

Komentáře

Oblíbené příspěvky