Kam jsi odešla

Ahojda čtenáři,
po dlouhé době tu máme RECENZI. Hurááá. Poslední dobou bohužel skoro vůbec nečtu. V posledních dvou měsících jsem přečetla zhruba 2 knihy a o těch jsem vám již řekla. Byli to knihy z povinné četby k maturitě takže pokud jste je ještě nečetli tak vám dám zde dva odkazy.



http://luckyknihovna.blogspot.cz/2017/10/snadno-k-mature-1-dil.html

http://luckyknihovna.blogspot.cz/2017/11/snadno-k-mature-2-dil.html

No, ale nyní si něco řekneme o další knize, kterou jsem přečetla a to je , jak už z názvu článku vypovídá, kniha KAM JSI ODEŠLA.
Našla jsem si dá se říci omylem v knihovně, byla schovaná za dalšími výtisky (asi si ji tam někdo zapomněl) No a má smůlu, protože jsem ji hned popadla a už v knihovně se do ní začetla. Zaujala mě. Hned od začátku. 

Měla jsem také chuť na nějakou romantiku a to částečně splnila. Byl to příběh o rockové hvězdě a její bývalé lásce. Ale nebudeme předčasně prozrazovat děj a koukneme se na obecné informace a něco o autorce. 


Kam jsi odešla

Autor              - Gayle Formanová
Vydání            - 2015
Žánr                - Román, pro ženy
Počet stran      - 218


Autor:

- narodila se 5. června 1978
- je americká mladá autorka pro dospělé
- a také je oceňovaná prozaička a novinářka
- ve svých článcích se věnuje hlavně problematice dospívající mládeže
- její články naleznete např. v časopisu Elle, Cosmopolitan






Děj:

- stala se tragická nehody, kde zemřela celá rodina kromě Mii
- nyní uplynuly tři roky, kdy kromě ztracených rodičů a bratra, zmizel ze života Mii i Adam, její láska před nehodou
-  po nehodě tento křehký vztah nepřetrval a oba dva šli svou cestou
- žijí tedy na úplně jiném konci zeměkoule
- Mia září na Julliardu a Adam díky své přítelkyni a své kapele je velice populární
- jednoho dne se však potká s Miou v New Yorku
- spolu prozkoumávají město, ve kterém Mia žije a vzpomínají
- jeden druhému nyní odkrývají své srdce a mluví o minulosti, která pro ně znamenala příliš moc
- mluví ale také o budoucnosti
- dozvědí se tolik, aby je to přesvědčilo o jejich společné lásce, která se táhne až do dnes

Můj pohled:

Kniha se mi líbila, ale nebyl to úplně můj šálek kávy. Řekla bych spíše, že je to oddechová kniha, která má krásný děj, je romantická, je tam také mnoho zvratů a také plno bolesti. Některé části, kdy Adam otevírá svoje srdce a vzpomíná na střední školu, byli bolestivé. Kniha je velice hezky napsaná a četla se skoro sama, takže je to samozřejmě plus. 
Ale spíše by mě zajímal i váš názor, protože já nějak nevím co si o ní myslet. Jak jsem říkala, znovu bych ji číst nemusela, ale něco mě k ní láká. No je to takové zvláštní.



Citáty:

,,Rozcházet se máš proto, že druhého nemiluješ, a ne proto,
že ho miluješ až moc".

,,Uvědomila jsem si, že umírání je snadné.
Žít je těžké".

,,Kdo říká, že dýchám hudbou?
a kdo říká, že vůbec dýchám"?
_______________

Komentáře

Oblíbené příspěvky