Rozdělená srdce



Výsledek obrázku pro rozdělená srdce 
------------------------------------------------
Spisovatel - Bettina Belitz
Štítky - Mládež - Sci-fi a fantasy
Vydání - 2011, V ČR - 2012
Počet stran - 480
------------------------------------------------
Jedna z prvních knih, které jsem si koupila/dostala byla tato mezi nimi. A jsem za to ráda! Mám ji už od Vánoc 2014 a teprve teď jsem se k ní dostala. Objednala jsem si ji přes http://www.levneknihy.cz/ 
Kde už mám své zkušenosti - mimochodem určitě tento eshop doporučuji, někdy tam najdu velice dobré knihy a za skvělé ceny. Teď ale zpátky ke knize a ději.

 PLUS

  • Skvělé postavy
  • Pro mě plynulý děj
  • Největším + pro mě byl Colin, kterého jsem si velice oblíbila

MINUS 

  •  Musím souhlasit s některými názory, že je kniha zdlouhavá
  •  Občas mě vadilo chování kamarádek z Kolína (osobní sympatie)

    Trochu mě mrzel konec, jelikož jsem doufala v jiný osud Colina a Ellie.
    Ale to je pouze tím, že kniha pokračuje dalšími dvěma. Do budoucna
    si je určitě přečtu, už jen díky Colinovi! :DDD

Komentáře

Oblíbené příspěvky