Book tag *1

Ahojda dneska jsem se na oživení stránky rozhodla, že udělám Book tag. Je to jen pár otázek, protože jsem to rozdělila do více příspěvků. Také jste si mohli všimnout malých změn, které nyní na stránce jsou. Budu teď mnohem aktivnější než kdy jindy a také se budu snažit číst co nejrychleji a co nejvíce knih. Ale to jsem opět odbočila od téma. Takže jdeme na otázky. :)))

1. Máš své oblíbené místo, kde vždy čteš?

Většinou čtu na posteli ve svém pokoji, protože přes den nestíhám a dostanu se k tomu tedy až večer. Nedělá mi problém vzít si knihu k snídani, do obýváku na sedačku nebo jen sedím u stolu. Samozřejmě j mi to nejpohodlnější v té úplně první variantě.

2. Kde přestáváš číst? Uprostřed stránky? Nebo musíš dojít na konec kapitoly?

Většinou docházím až na konec kapitoly, protože pak nevím, kde jsem skončila a čtu stránku znovu. Ale občas se stane, že nedojdu ani na další stranu a knihu odložím z důvodu toho, že u toho už skoro usínám. V té chvíli mě přijde, že čtu jednu stranu věčnost. A kniha mě přestává bavit. Takže radši odložím knihu dřív, než se mi chce spát.  

3. Při čtení musíš mít naprostý klid? Televize a muzika tě ruší?

Tohle je spíše podle nálady. Když mě například ruší sestra tak si vezmu sluchátka a pouštím si muziku ani televize mi nevadí. Dokážu číst prakticky kdekoli.

4. Máš rozečtenou jen jednu knihu a nebo více?

Na tohle jsem opravdu děsná. Mám klidně rozečtené dvě a více knih a vůbec mi to nevadí. Je mi to dokonce někdy i příjemné. Jedna je například krutá, sci-fi kniha a druhá příjemný román a vždy se mohu rozhodnout na co mám právě chuť a náladu.

5. Záložka nebo kus papíru?

Vždycky a pouze záložka! Já miluji záložky a vlastně vše, co souvisí s knihami. Když se ale stane, že po ruce nemám ani jednu záložku podstrčím kousek papíru jako by to byla ona a hned ráno ji vyměním.





6. Piješ a jíš během čtení?

Tak tohle jsem úplná já! :DD Uvařím si čaj a co popadnu do druhé ruky? KNIHU!! To je můj relax. Mohla bych tedy říci, že jsem takhle relaxovala celé Vánoce. A jídlo? Pouze to co nedrobí. Jsou to vždy oříšky a nebo zrovna včera jsem měla mandle s třemi různými čokoládami. To byla mňamka.

 

 

 7. Jakou knihu máš rozečtenou a na kterou se chystáš potom?

Nyní mám rozečtené opět dvě. Jednu svou a druhou půjčenou z knihovny. Květy z půdy - série - kterou jsem dostala k Vánocům 2015 a z knihovny To by se veterinářce stát nemělo. A potom chci na 100% dočíst sérii Květy z půdy.

8. Jak často si kupuješ nové knihy?

Tady je to opět podle nálady. Když jedeme do Hradce Králové do nových knih tak pokaždé si odnesu tak tři nové knihy, ale je pravda, že někdy máte takovou tu náladu na objednání spoustu krásných knih, i když máte spoustu nepřečtených doma.
Můžu vřele doporučit e-shop http://www.levneknihy.cz/ kde když budete dobře hledat, najdete skvělé knihy.

9. Poznámky nebo podtrhávání v knize? Jaký je tvůj názor? Děláš to také?

Tak tohle jde úplně mimo mě. Teď nedávno mě to také napadlo, ale neměla jsem to srdce čmárat a podtrhávat ve své knize. Ale samozřejmě je to jen můj názor.

Tak co? Máte to aspoň někdo podobně?
Já tedy doufám, že jo a budu se na
vás těšit v dalším příspěvku. :))



 

Komentáře

Oblíbené příspěvky