ROK 2015

Není takhle náhodou pozdě na tento článek? Ano, ano vím. Bohužel jsem dlouho váhala, jestli tento článek napsat a nebo ne. Nakonec vidíte sami. Rok 2015 proběhl naprosto skvěle. Jak v osobním životě tak i v tom knižním. Nejprve přijde pár číslic a potom vyhodnocení nejlepších knih. Potom se dostanu i k změnám na blogu a mnoho dalšího.
_________________________________________________________________________________

Začnu tedy rovnou čísli.

Za rok 2015 jsem přečetla 59 knih.

A za rok 2016 bych chtěla trochu zvednout počet a překročit už tedy tu 60. Klidně by to mohlo být a také doufám že bude 69. Dáme to tedy přesně o 10 více. Tak doufám, že se mi to povede. Už bych měla ostatně začít :DD

Zakoupených knih bylo pro mě - jakožto začátečníka v koupi knih - velice úspěšné. Bylo to tedy 38 knih. Které jsem si skoro všechny zakoupila sama. Už teď bych potřebovala menší knihovnu, protože police jsou přeplňěné. Dokonce jsem jednu polici nechala pouze pro série a Jamese Rollinse. 



         No a teď už vážně konec čísel. Do jednotlivých kategorií budu přidávat knihy a tím se můžete také inspirovat.
          Nakonec budu ještě rozdělovat knihy do žándrů, protože jsem se nemohla rozhodnout jen pro jednu nejlepší knihu. Zdá se, že tento rok byl velice úspěšný na krásné jak vyvražďovačky tak i nějakou tu romantiku.


1) NEJLEPŠÍ KNIHA
MŮJ ŽIVOT U SOUSEDŮ - román                  

http://luckyknihovna.blogspot.cz/2014/11/muj-zivot-u-sousedu.html



NEJTEMNĚJŠÍ HODINA - román

 _______________________Má recenze na knihu _____________________________

O této spisovatelce jsem slyšela všude kolem a proto jsem se rozhodla i já si nějakou knihu od ní přečíst. Po vyzvednutí knihy v knihovně jsem se zděsila její tloušťkou, ale teď vím, že to bylo zbytečné. Přesně to, co jsem slyšela mohu i já potvrdit. Spisovatelka mě vtáhla do děje a i když vedle školy nebylo moc času na čtení, i přesto jsem se od ní nemohla odtrhnout. Jsem velice ráda, že jsem od ní začala právě touto knihou, která mě navnadila na další. Tudíš mohu říci, že si jdu pro další knihu od spisovatelky.
 _______________________________________________________________________________

SAECULUM - dobrodružné, thriller

 

 http://luckyknihovna.blogspot.cz/2015/02/saeculum.html


PĚT -  Thriller, detektivka

2) NEJHORŠÍ KNIHA
PAPÍROVÁ MĚSTA - román
ŠIBENIČNÍ VRCH - román




Komentáře

Oblíbené příspěvky