Dědička

------------------------------------------------
Spisovatel - Amanda Hocking
Štítky - Sci-fi a fantasy
Vydání - 2010, V ČR - 2012
Počet stran -312
------------------------------------------------
  
Výsledek obrázku pro dědička amanda hockingTato kniha má velice zajímavý příběh toho, jak se ke mně dostala a jak jsem o ni bojovala. Pokud znáte tuto sérii tak jistě víte i to, že první kniha se nedá nikde sehnat. A když říkám nikde tak opravdu nikde. Další dva díly jsem sehnala v levných knihách velice snadno, ale první díl bylo opravdové drama. Zkoušela jsem projít všechny internetové e-shopy, ale i tak nikde nic nového. Nakonec jsem napsala do nakladatelství MOBA, které vydávalo tyto knihy, ale i tam jsem se nic nedozvěděla. Napsali dlouhý email, ale ve zkratce to bylo - tuto knihu už bohužel nevytiskneme. Nakonec po dlouhé době, kdy jsem zklamaně přestala hledat, objevil se příspěvek, kde dívka prodávala právě ji. Okamžitě jsem ji kontaktovala a skvěle jsme se domluvili. Kniha mi přišla skoro okamžitě a byla jsem nadšená pro skvělou spolupráci.

PLUS

  • Skvělé popsání děje
  • Velmi sympatické postavy (až na nějaké výjimky)
  • Napínavý děj
  • Zamilovala jsem si Finna :DD

MINUS

  • Některé postavy mi byli nesympatické, kruté a popravdě mě hrozně štvali
  • Wendy se mi zalíbila, ale její pravé matka (tedy královna) mi celý dojem ze zámku tak trochu zkazila. Vadilo mi, jak pořád připomínala, co se nedělá a tohle bylo špatně. Přišla mi krutá nato, že se jí vrátila dcera a vlastně jí vůbec s ničím nepomohla.

Komentáře

Oblíbené příspěvky