MŮJ ROK 2017

Můj rok 2017 byl úžasný! Stalo se toho tolik, že když jsem projížděla svou galerii v telefonu nemohla jsem tomu uvěřit kolik se toho událo. Tento článek píšu hlavně proto, abych měla i já vzpomínky hezky pokupě.

Jaký byl pro mě rok 2017? Pojďme se na to společně podívat.

LEDEN

Jako jedno z prvních musím zmínit, že 15. ledna máme s přítelem výročí (Jeden rok) a tak jsme se rozhodli strávit víkend v malebném městečku Loučeň, ze kterého je také sepsaný článek.







Zde se nám velice líbilo a stále na toto městečko vzpomínáme. A také na hotelovou snídani! Ta byla božská, protože se mi od té doby nestalo, že by byl jinde i výběr sladkých věcí (jako nějaké buchty a tak). Tady třeba měli krupicovou kaši v malé skleničce. 

Byl to úžasný víkend a jednou bysme se tam chtěli rozhodně vrátit <3


   
________________________________________________________________________________






Jako další jsem měla velikou radost z dárku, který jsem dostala pod stromečkem od svého přítele. Trefil se úplně přesně. A je to zvláštní, protože jsme o knížkách spolu snad nikdy nemluvili, akorát jsem vždy říkala: ,,Teď jsem dočetla tuhle knížku a tuhle. A byla super / hrozná. A tak dále".
Takže jsem nečekala, že by určil správný žánr, ale trefil se naprosto přesně. A ještě k tomu mi koupil hned dva po sobě jdoucí díly!


__________________________________________

Samozřejmě nesměli chybět zimní procházky. Těch jsme si užili víc  než dost! Vypadalo to tak kouzelně, že i když nám byla zima, nechtělo se nám domů. Ale i tak jsme se těšili na dobrý čajíček.



ÚNOR







V únoru se toho stalo strašně mooooc. Tak jdeme na to. Poprvé jsme si s přítelem zatrsali na reprezentačním plesu. Byli jsme tam asi nejmladší takže to byla docela sranda a ještě se k tomu přidalo to, že ani jeden neumíme tancovat. :D 

Také jsem se začala učit na kytaru --> MARNĚ!!!!! :(
A také si velice oblíbila válení s kakaem v ruce :D















Taky jsem byla poprvé na lyžích --> což dopadlo podobně jako s kytarou. :D Vůbec mi to nešlo a měla jsem asi milion modřin. :D Nechápu jak to někomu může jít :D

___________________________________________

Další úžasná věc v únoru byl koncert mého oblíbeného Španěla! 
V Praze byl totiž Alvaro Soler! No a já tam samozřejmě nemohla chybět! :D Vyrazili jsme po obědě a úplně nevím jestli to bylo dobře nebo ne. :D Protože jsme se šli podívat do Ikei a do Paladia a hrozně nás bolely nohy. :D A když jsme dorazili před Arenu nemohli jsme uvěřit vlastním očím. Byla tam taková fronta na vstup, že v tu chvíli jsme se chtěli otočit a jet domů. Ale neudělali jsme to a docela to i uteklo. Nakonec to byl nejlepší koncert a hrozně jsme si to všichni užili! 



BŘEZEN

V březnu byla docela nuda. Maximálně nějaká procházka, ale jinak nic moc. :D

DUBEN

Tento měsíc byl nejspíše ,,Měsíc selfíček" :D No sami uvidíte. Proběhli opět nějaké procházky a teď také přišlo na řadu hlídání malého chlapečka. <3 Je to syn mamčiny kamarádky, která si potřebuje občas odpočinout a my si ho s radostí nachvilku ,,ukradneme" :D


Taky jsem si koupila úžasnou sukni, kterou jsem nosila celé léto.


A taky jsem byla s rodinkou a známými v Praze, za kulturou a památkami. Opět jsme se nevyhli Ikei. Byli jsme rádi, protože zrovna nám vyšlo krásné počasí a celý víkend bylo slunečné. 


Prahu jsem si zamilovala. Ráda se sem vracím a mohla bych klidně i dvakrát do roka si obejít všechny památky, které městu dominují. A Náplavka? O té ani nemluvě! Tu nejde nemilovat. Krásné lodě, příjemné prostředí, labutě a výhledy. Prostě dokonalost sama! <3





KVĚTEN

Květen. Na ten vzpomínám se slzami v očích z neustálého smíchu. Jen si na to vzpomenu! Tento měsíc jsem si totiž zahrála na známou osobnost z Králové-dvorska a byla jsem převlečena a nalíčena za chlapa. Měla jsem připraven svůj životopis a setkávala se s dětmi, rodinami a i dospělými. Musím říci, že to byla legrace.  


                              

Také jsem začali chodit na svou praxi do cestovní kanceláře Exim Tours, kde jsem strávila dva týdny a provozní mě trochu zasvětila do chodu takové společnosti. Naučila jsem se s programem, se kterým pracují, kompletovala zájezdy a poslouchala spokojené lidi, kteří se přišli o své zážitky z dovolené podělit přímo s námi. Byla to skvělá praxe, ze které jsem si hodně odnesla. 

 

Také jsme se s přítelem vydali na výlet do Broumovských skal, kde nám také vyšlo krásné počasí. A cestou zpět zastavili ještě u Broumovského kláštera, kde jsme relaxovali na krásném parčíku.
Byl to krásný den a kdo tam nebyl určitě doporučuji navštívit!
Jsou tam úžasné výhledy.





ČERVEN

Měsíc, který je pro mě významný z toho důvodu, protože jsem poprvé v životě navštívila ŘÍM! Moje vysněné město! A jak jsem čekala a předpokládala mě nezklamalo. Na tento výlet budu dlouho vzpomínat, protože jsem se tam vydala se svou třídou a viděli jsme spousty zajímavých míst. Nejdříve Vatikán s úžasným náměstím, Řím s neuvěřitelnými zachovalými památkami jako Pantheon nebo Koloseum. Další den jsme se vydali z našeho kempu do velkého kopce, kde na nás čekala krásná středověká vesnička s úžasným výhledem. A na cestě zpátky jsme stihli ještě Benátky.
Pokud byste chtěli speciální článek na to jak to celé probíhalo a co jsem všechno viděla tak stačí napsat do komentáře. :)



ČERVENEC

Začalo to krásnou dovolenou ve dvou. s přítelem jsme se dohodli, že ještě trochu prozkoumáme tu naší Českou Republiku a tak jsme se vydali do Jeseníků. Byl to naprosto báječný plán a my jsme si i ty tři, né příliš slunečné a teplé dny, velice užili. Ale pokud se chcete dozvědět, kde všude jsme konkrétně byli tak vám sem hodím odkaz na článek, ve kterém to popisuji. Samozřejmě i cestou tam a zpátky jsme zastavovali na různých zajímavých místech.

















Také je to snad poprvé, co jsem byla u kadeřnice, která mi barvila vlasy (vždy jsem chodila jen na 

stříhání). V létě frčela šedá a já si samozřejmě musela mít také, ale netušila jsem jestli mi to úplně půjde a proto jsme zvolili jen lehký přeliv, ale i tak jsem s výsledkem byla nad míru spokojená.

Také jsem začala jezdit na brigádu, která byla v Adršpašsko-teplických skalách a jednalo se o stánkový prodej. Nejprve jsem prodávala krásné ručně vyřezávané zvířátka, do kterých se dalo foukat a oni vydávali různé zvuky. A poté jsem si také zkusila být sama v občerstvení, což v parných dnech, kdy tam bylo hodně návštěvníků, kteří se chtěli osvěžit, bylo velice těžké. Hlavně první den, kdy úplně nevíte jak co funguje a tak. Brigáda byla moc fajn a já si vydělala dost peněz. :D



Také jsme poprvé s přítelem byli na venkovním festivalu, protože když jsem byla v květnu na praxi v cestovní kanceláři nabídli mi, že si můžu vzít lístky zadarmo. A tak jsem toho využila a vydali jsme se na cestu. Vybrala jsem Pardubice, protože je to od nám nejblíže a také tam hráli naše oblíbené skupiny. Nakonec to nebylo tak ideální jak jsem si myslela, protože celou noc pršelo a ráno myslím také a nejen že nebylo kde zaparkovat, ale také jak to bylo venku tak všude bylo neskutečné bahno. Ale i tak to bylo bezva a moc jsme si to užili.


SRPEN

V srpnu se za námi přijeli podívat příbuzní z přítelovi strany, kteří bydlí v Německu a tak jsme vyrazili na výlet. Vzali jsme děti na novou Stezku korunami stromů v Krkonoších. Moc se nám to líbilo a děti si to užili a taky jsme vypadali jako rodinka. :D



Pak jsme byli také na pouti v Hostinným, kterou jsme si velice užili.

Zkoušela jsem mnoho účesů a zkoušela, jak vydrží celý den na brigádě v občerstvení.



A taky jsme tu měli obrovskou bouři a díky ní neměli dva dny elektřinu a potom dokonce i vodu.



Více jsem také hlídala malého Lukáška.



A pak přijeli na víkend sestřenky a společně jsme se vydali nejprve na zámek Náchod a potom na výbornou rybu do Polska do Kudowy. Až teď jsem si uvědomila, že jsem tento TRIP ani nesepsala. Takže vyjde ještě asi někdy teď. :D Zvlášnost je, že tu rybu si tam sami chytíte a oni vám ji pak připraví.
A také jsme vyrazili na mini-golf.




ZÁŘÍ

V září jsme si s přítelem pořídili první společné zvířátko. Krásného králíčka Teddyho. Taky oslavili moje 18. narozeniny, které byli ve velkém stylu. 



Nejkrásnější kytka od přítele <3























Také jsme byli několikrát na houbách <3




















A začala jsem chodit do autoškoly.





ŘÍJEN

Opět jsem hlídala malého Lukáška a tentokrát to zahrnovalo mnohem více než jen obyčejná procházka a hraní. Hlídala jsem do večera takže koupání, večeře a tak. Všechno jsme zvládli. :D



















Poté jsme se s přítelem vydali do Prahy a zrovna jsme chytili krásné počasí a taky plno turistů.
Byli jsme tam až do večera a moooc nás boleli nožičky, ale i tak jsme ještě zastavili v Poděbradech a prošli se ještě tam.




Pak jsem se třídou vyrazila do Kutné hory, ze které mám napsaný článek, takže se určitě mrkněte!




LISTOPAD

Upekla jsem výborné muffiny.



A jela se třídou nejprve kousek za Náchod do bunkru a poté do Broumovského kláštera.




PROSINEC

Nakupování dárků! Tak bych asi nejlépe vystihla tento poslední měsíc roku 2017. A taky pečení cukroví což ale už víte z článků.

















Také výlet do Drážďan na vánoční trhy. :)



A samotné Vánoce, Štědrý den, dárečky, Silvestr a pohoda.



Takhle když jsem si to všechno sepsala jsem si uvědomila, že jsem zažila tolik báječných věcí
a také navštívila tolik různých míst, které se mi vryli do srdce. 
Proto bych chtěla říci, že tento rok pro mě byl snad ten nejlepší a doufám,
že rok 2018 bude zase tak stejně krásný.

Komentáře

Oblíbené příspěvky