MOŽNÁ JEDNOU

Ahojda čtenáři,

dnes tu máme po velice dlouhé době konečně recenzi na nějakou knihu. A mám pro vás ještě jedno překvapení. Za tu dobu, co byla publikována poslední recenze jsem přečetla tři knihy, takže to znamená? ...... Že budou rovnou TŘI recenze! Takže se rozhodně máte na co těšit. :D



Zde máte fotku jaké knihy budou následovat a už teď můžete hádat, která byla tou knihou, která mě velice zklamala.


Začneme rovnou tou první .... a nebo možná druhou .... teď už teda moc nevím, jak jdou po sobě, ale raději začneme tou radostnější. Je to od mé nejoblíbenější autorky a opět nezklamala.


MOŽNÁ JEDNOU

____________________________
Autor               - Collen Hoover
Vydání             -  2017
Žánr                 - romány, pro ženy
Počet stran      - 392
_____________________________

AUTORKA

- Autorka žije v Texasu se svým manželem a třemi chlapci
- Napsala již pět románů
- Její druhá série Bez Naděje, která zahrnuje knihu Losing Hope patří k New York Times bestseller

DĚJ:


- Děj je docela zamotaný takže doufám, že se v tom mém popisování trochu vyznáte :D 
- Začíná to rvačkou .... a poté kapitolou o dva týdny dříve.
- Sydney má svůj vysnění život a ani si jiný nedokáže představit
- Má krásný byt s balkonem, úžasného přítele a báječnou nejlepší kamarádku
- Ovšem už teď to zní tak trochu až moc ideálně že?
- Každý večer se Sydney chodí učit na balkon, když v ten moment na protějším balkoně začne hrát na kytaru krásný mladík
- Sydney se na něho chodívá dívat, což ovšem muzikant ví a poté si začnou dopisovat přes sms
-  Dojde to až do takové chvíle, kdy ji muzikant - Ridge - vyzradí, že Sydney podvádí její kluk s její nejlepší kamarádkou
- Sbalí si kufry a stojí promočená na prázdné ulici, do doby, kdy pro ni nepošle Ridge holku, která jí má přivést k němu domů
- Ridge má velký byt, ve kterém bydlí další dva lidi plus občas jeho přítelkyně
- Časem se Sydney dozvídá, že je Ridge hluchý a přesto skládá písně a hraje na kytaru
- Sydney má úžasný dar - skládání písní
- Proto spolu začnou skládat písně a přeskočí jiskra
- To si ovšem nechtějí přiznat a Ridge nechce podvádět svou přítelkyni
- Má to ale daleko více kliček a ty vám opravdu nebudu všechny říkat, aby jste měli také nějaké překvapení


MŮJ POHLED:

Když jsem viděla v knihovně novou knihu od Collen Hoover okamžitě jsem ji popadla. Ani jsem nečetla o čem je, nadpis mě nezajímal, jen jsem se těšila až si doma sednu s hrnkem čaje a začtu se do ní. Vím, že od této autorky mě nic nemůže zklamat. A taky to tak bylo. Ano, je od začátku jasné jak tyto knihy dopadnou, ale i tak je mám neskutečně moc ráda. Je to něco, co si představujeme, že by se mohlo stát a také chceme, aby to tak bylo. Všechny ty pocity, vždy se do postav zcela vcítím a říkám si, co bych v té situaci asi dělala já? 

Takže jedním slovem naprosto úžasná knížka, která zahřeje u srdce snad každého. Rozhodně doporučuji přečíst!



   


Komentáře

Oblíbené příspěvky