TŘETÍ ADVENTNÍ VÍKEND/DRÁŽĎANY

Začalo to již ve čtvrtek 14.12.2017, kdy jsem si musela zabalit svůj kufříček a nezapomenout na nic, co budu potřebovat. Jelikož jsme to měli takové trochu komplikované tak jsem na tu jednu noc měla věcí jak na týden. A o čem je vlastně řeč? Týden před Vánoci jsme se se přítelem rozhodli jet na jednu noc do Drážďan na vánoční trhy. Jenže problém byl v tom, že kvůli tomu, že jedna noc ze soboty na neděli vyšla na čtyři tisíce tak jsme jeli z pátka na sobotu. Přítel v práci končil o chvíli dříve a protože já jsem potřebovala být ve škole, tak bylo jediné řešení, a to, že pro mě přijede a rovnou pojedeme do Drážďan. Proto jsem balila ve čtvrtek a musela jsem myslet na to, že na večer musím mít velmi teplé oblečení a na další den něco pohodlného na nakupování. A jelikož já nesnáším nakupovat v zimní bundě, musela jsem zvolit nějakou alternativu. Takže jsem si přibalila lehký svetřík a boty. No a samozřejmě nepůjdu s batohem do školy na trhy, takže jsem si ještě přibalila kabelku. Nesmí chybět nějaké náhradní oblečení a něco dobrého na zub. Zapla jsem narvaný kufr a předala ho do rukou mého zkušeného řidiče. Jedna část byla hotová. Další následovala hned ráno.


Ráno jsem nesměla zapomenout na velice důležité věci. Jako například nabíječku, líčení, kartáček a hlavně peněženku. Všechno narvané v batohu a konečně připraveno. Nudnou částí dne byla škola, která naštěstí končila o hodinu dříve a my tím pádem přijeli do hotelu o chvilku dříve. Cesta byla příjemná. Na to že je polovina prosince tak to vypadalo jako kdyby bylo jaro. Ani přes vánoční písničky jsme se nemohli naladit na vánoční náladu. Naše trasa vedla přes Hradec Králové, Prahu, kolem Ústí nad Labem, Krušné hory a konečně Drážďany. 



Hotel jsme podle navigace našli hned. Ubytování prošlo hladce a my už měli klíče od pokoje. Útulně zařízený s naprosto krásným výhledem do rušné ulice a také na typické hrázděné domy. Moc jsme se ale nezdržovali jen hodili kufry do polic, zkontrolovali koupelnu a vyrazili na tramvaj. 


Hned vzápětí jsme se ale vraceli k autu, protože u zastávky nebyla možnost koupi jízdenek. Takže jediná možnost byla jet autem. Což bylo to nejhorší rozhodnutí. Doporučuji jet buď tou tramvají a doma si stáhnout nějakou aplikaci a nebo jet taxíkem, není to zas až tak drahé, protože stejně projezdíte strašně moc benzínu. Mají to totiž děsně špatně značené. Na cedulích byli napsané různé parkoviště, ale stejně se nedali najít a nebo byli úplně plné. Takže asi po hodině ježdění po semaforech (kdy jsme vždycky chytili červenou) jsme konečně našli venkovní parkoviště, které bylo asi kilometr od trhů. Jinak se to opravdu nedalo. Byli jsme totálně otrávení, protože byla už tma a všude spousta lidí. Ovšem když jsme se přibližovali k nádherně vyzdobenému náměstí všechno z nás opadlo. Vánoční atmosféra byla všude kolem nás. Nic hezčího jsem snad ještě neviděla. Ani nám potom nevadili lidi, které se na nás mačkali a tvořili neuvěřitelné fronty. Já jsem poprvé ochutnala punč, který mi upřímně moc nechutnal, zato ta jejich horká čokoláda byla exklusivní. No a samozřejmě jsme nemohli odejít bez oříšků. Ještě jsme se stavili v obchodu, protože si přítel zapomněl jak kartáček na zuby tak i sprchový gel. (TIP PRO VÁS - Pokud budete v Německu tak rozhodně zajděte do nějaké místní drogerie, protože všechno je tam velice levné. Jako například bomby do koupele, sůl do koupele a nebo odličovací ubrousky).


Na hotel jsme dorazili okolo deváté večer a  koukali jsme na filmy a jedli oříšky a připravovali se na další den.


Už jsem říkala, že naprosto miluji hotelové postele? Tak to říkám teď! Jsou tak dokonale měkké a 4pohodlné. Takže jsme si trochu přispali a vstali až kolem osmé. Čekala nás další moje oblíbená část v hotelu a to snídaně. Měli krásný servis a na každém stole konvici s kávou. Tentokrát jsem neodolala a měla asi tak dvě snídaně v jednom. :D Aby jste to pochopili. Nejprve jsem si vzala celozrnné pečivo se sýrem, salámem a okurkou a pak jsem zjistila, že mají ještě vajíčka a slaninu, no a to byla ta druhá část snídaně. Také měli výborné džusy. 


Takže jsme se nacpali a šli balit. Byli jsme na sebe pyšní, že vyjíždíme relativně brzy, ale Primark ne a ne najít. Navigace nás vedla úplně špatně. Až když jsme před sebou uviděli další Čechy, kteří také bloudili a následovali jsme je. Nakonec zase po dlouhé době jsme konečně zaparkovali. Všude samý Češi. V Primarku to bylo strašné. Ne jenom že mi přišlo že docela podražili, ale také tam bylo takové množství lidí, že jsme se museli prodírat mezi nimi a nikam se nedostali. Nakonec jsem tam stejně nechala 50€, ale měla jsem docela dost věcí, takže jsem byla spokojená. Kolem druhé hodiny jsme měli lidí plné zuby a rozhodli se jet pomalu domů s tím, že zastavíme u Prahy na obědě.

Letňany byli tak plný, že jsme nakonec zastavili jen u dálnice a naše poslední zastávka byla v Hradci Králové, kde jsme nic moc nesehnali, ale alespoň tam bylo docela prázdno.
Domů jsme přijeli kolem šesté hodiny a bylo tak vyřízený, že kufry jsme ani nevybalovali a raději koukali na české pohádky.

Neděle 17.12.2017
Další perný den. Dopoledne jsem balila dárky a snažila se o sebe trochu pečovat, formou masky na vlasy a na pleť. Po obědě mě čekalo zdobení stromečku a dodělání cukroví s přítelem. Vše se nám povedlo a všechno jsme stihli. Perníčky jsme napekli a jelikož byli ještě trochu horké, dali jsme se vychladit na balkon a zdobení nechali na jindy. Víkend byl docela náročný, ale přesto jsme si ho velice užili a také maximálně načerpali vánoční atmosféru.

A jak jste strávili vy poslední víkend před Vánoci? 

Komentáře

Oblíbené příspěvky