12 DNÍ SVOBODY ANEB RODIČE NA DOVOLENÉ

Na tyto dny jsem se velice těšila. Mělo to být 12 dní pohody, částečné svobody a trochu starostí navíc. Začalo to ve čtvrtek 16. listopadu, kdy rodiče začali pociťovat cestovní horečku, zběsile balili kufry a dávali dokupy pasy a potřebné dokumenty. My, jakožto hodné děti, jsme přihlíželi, radili co ještě ještě určitě potřebují a dělali smutné obličeje, že nás tu nechávají. Přišel večer, rozloučení, mačkání při objetí a následný spánek.

V pátek 17. listopadu jsme už ráno byli sami. jediné, co nás děsilo, bylo to, že babička, která nám měla vařit a občas na nás dohlédnout, se k nám nastěhuje a bude chtít pořád uklízet. Tenhle první a zároveň sváteční den, byl fajn. Já šla odpoledne pryč, protože jako bych to neříkala, babča nám v poledne přivezla oběd spolu s další taškou jídla a další taškou oblečení! Poté si natáhla tepláky a oznámila nám, že tu zůstane přes noc, udělá oběd a pojede za dědou. Tak fajn. Říkala jsem si: ,,To je paráda! Já půjdu ven a sestra zůstane s babčou!" Takže první den dopadl docela dobře.

Druhý den jsme měli přichystanou bohatou snídani a debatovali jsme o dovolené. Já se poté vzdálila do pokoje a dělali věci do školy. S obědem jsem chtěla babče pomoct a tak jsem šla smažit řízky. Ovšem když mě zpozorovala, začali mi dávat přednášku, že takhle se to nedělá a to musíš takhle a takhle. Takže jsem jí to přenechala! Pak odjela a my měli jet na menší výlet. Přítel tedy vyzvedl mě s mou sestrou, po cestě se přidal sestry přítel a hurá na trhy. Ten víkend se konaly trhy v Kuksu a byly docela vyhlášené, jak jsme následně zjistili. Už jen to, že parkoviště bylo naprosto plné a auta stála podél silnice snad více než 1km od začátku trhů. Poté co jsme se prodrali davem byl stoleček se vstupným. 50,-KČ za osobu. Což nám tedy připadalo hodně, protože jsme přijeli z druhé strany a zde bylo jen pár stánků. Takže bychom museli jít ještě dobu pěšky, což se nám moc nechtělo, protože zrovna tento den bylo dost ošklivo a zima. Tak jsme si to hezky omrkli z vrchu a jeli raději do Trutnova nakupovat. :D


Další dny plynuli, rodiče nám posílali úžasné fotky z Kuby, jak se opalují na pláži v plavkách a my mezitím mrzli ve svetrech. (Mimochodem, jestli budete chtít vidět nějaké fotky z Kuby tak stačí napsat do komentářů)



SVOBODA to ani náhodou nebyla. Babička nás stále kontrolovala a na mě připadla celá domácnost spolu s pubertální sestrou. Zkloubit školu, domácnost, nákupy a sestru bylo docela složité a opravdu jsem se těšila až se rodiče vrátí a já jim to zase všechno hezky ponechám.

Další dny byli pořád stejné. Jeden večer jsme si s přítelem dali vínko, udělali ovocný talíř a jenom lenošili. Také jsme spolu pekli výborné muffiny (jestli chcete recept - stačí napsat komentář). Je to opravdu hrozně jednoduché.


A pak konečně přijeli! Nakonec jsme se na ně moc těšili a oni nám slíbili, že už nás doma nenechají!

Komentáře

Oblíbené příspěvky