DRUHÁ ADVENTNÍ NEDĚLE


Máme za sebou druhou adventní neděli a už nám zbývají pouze dva týdny do Vánoc. Je to neuvěřitelné jak moc to zase uteklo. Vždyť to je jako včera, kdy byli minulé Vánoce. Taky vám to tak letí? Mě vždy při pomyšlení na to, že s přítelem slavím již druhé Vánoce. Nyní je to ale trochu jiné. A o tom se dneska trochu pobavíme.


Přišel pátek 8. prosince a jelikož jsme si s přítelem řekli, že v neděli si upečeme konečně nějaké cukroví, museli jsme koupit potřebné formičky. Takže jsme se jeli do města do Orionu, kde mají právě různé vzory. Nejvíce se nám zalíbil pes, kterého nikde jinde neměli a pak také třeba duch nebo různé druhy zvířat. To bych ale nebyla já, kdybych nechtěla i do jiných obchodů. Jenže ten den měl přítel večerní sešlost od práce a museli jsme všechno stihnout za dvě hodinky. Takže jsem jen skočila do Pepco a Kiku, kde se mi podařilo sehnat jen balící papír (který jsem také potřebovala) a mašličky se stužkou. Domů jsem dorazila poměrně brzo a tak jsme se s mamkou ještě vrhli na přípravu těst na sobotu, aby byli pěkně odležené.






No a přišla sobota. Hned od rána jsme začali péct cukroví. Tento rok se tomu sestra vyhla, protože jela nakupovat s kamarádkou do Hradce Králové a tak jsme to oddřeli já s mamkou. Stihli jsme upéct rohlíčky, linecký, ořechy, laskoňky, kostky a další druhy, které si nepamatuji. :D Nakonec jsme ale skončili poměrně brzo, protože rodiče šli pryč a tak jsem se rychle ,,zdejchla" k přítelovi. Dávali jsme dokupy recepty na cukroví, co chceme v neděli péct a také suroviny, které musíme koupit. Ale když jsme poté přijeli z Penny zjistili jsme, že stejně nemáme všechno. Udělali jsme tedy jen jeden druh a to Rafaelo kuličky a dále zjišťovali nedostatky. Například, že nefunguje váha nebo že nemáme hladkou mouku (což ta je potřeba na zhruba 90% cukroví). Takže naše společné první pečení začalo docela dobře. No a nakonec jsme se na všechno vykašlali, udělali si dobrou večeři, koukli se na Harryho Pottera a šli spát.





Neděle 10. prosince.
Ráno jsme se probudili kolem osmé hodiny, kdy na nás čekala vydatná snídaně a pak následné shánění hladké mouky. Takže jsme začali dělat těsta kolem půl 10 a pak teprve vykrajovali. Nejlepší bylo, že se nám některá těsta krásně lepila nebo vůbec nešla zpracovat. A potom jsme stihli udělat jen některé druhy takže ještě jich nás pár čeká. No co vám budu povídat celý víkend byl docela náročný, ale rozhodně jsme si užili spousty srandy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky