HARRY POTTER A PROKLETÉ DÍTĚ

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!
__________________________________
AUTOR:                   J. K. Rowling
VYDÁNÍ:                 2016
POČET STRAN:    424
ŽÁNR:                      Sci-fi a fantasy, divadelní hra
__________________________________

ANOTACE:
     Speciální vydání pracovního scénáře.
    Harry Potter to nikdy neměl snadné a teď, jako přepracovaný zaměstnanec Ministerstva kouzel, manžel a otec tří školáků, to má ještě těžší.
Potýká se s minulostí, která nechce zůstat tam, kam patří, a jeho nejmladší syn Albus se mezitím musí prát s tíhou rodinného dědictví, o které nikdy nestál. Minulost a současnost se čím dál hrozivěji prolínají a otec i syn zjišťují nepříjemnou pravdu: temnota někdy vyvěrá z nečekaných míst. 
    Divadelní hru Harry Potter a prokleté dítě na námět J.K. Rowlingové, Johna Tiffanyho a Jacka Thornea napsal Jack Thorne. Je osmým příběhem ze série o Harrym Potterovi a 
zároveň prvním, který se oficiálně dočkal divadelního zpracování. (databazeknih.cz)









MOJE RECENZE:  ..............    ZVLÁŠTNÍ!
     Autorka J. K. Rowling pro mě vždy byla skvělá spisovatelka, která obohatila moje dětství o skvělou sérii. Harry Potter se mi zapsal do srdce snad okamžitě. Po shlédnutí a přečtení prvního dílu jsem jako každý, potřebovala nutně vědět pokračovaní a takhle to bylo až do toho posledního. Harryho čekala krutá cesta plná ztráty nejbližších, stálý strach a boje. Nakonec ale vše dopadlo dobře a v kouzelnickém světě zavládl mír a kolem už nebyla cítit žádná černá magie. 
     Po několika letech se do Bradavic vrací Harryho syn Albus Severus Potter a má obavy. Co když se dostane do nesprávné koleje? Po rozmluvách s otcem odjede i s dalšími potomky Rona do školy Čar a kouzel. Nakonec se opravdu dostane do Zmijozelské koleje a je z toho nešťastný. Skamarádí se tam se Scorpiusem (synem Draca Malfoe), kterého se také nemůže zbavit. 
     Albus se opět ocitá v nebezpečí, ale to jen vlastní vinou. Chtěl zachránit Cedrica Diggoryho (zemřel při třetím úkolu v souboji Tří kouzelníků, kdy se přes přenášedlo ocitli přímo u Voldemorta). Ukradli tedy z Ministerstva kouzel přenášedlo, se kterým změnili budoucnost. A nejen jednou. Po druhé, potomci Rona vůbec neexistovali, nastala doba temna a nic nebylo tak, jak by mělo být. 
      Kniha by se mi líbila daleko více, kdyby nebyla sepsána formou scénáře. Často jsem se v textu ztrácela a jak vždy říkám, že mám nejradši dialogi, tak jsem se tedy velice spletla. Potřebuji k tomu nějaký popis. :D 







ZAJÍMAVOSTI:
1) Divadelní hra má velké ohlasy a lístky jdou na dračku.
2) Kniha vyšla 31.července, tedy v den Harryho narozenin.

 MOJE HODNOCENÍ:      ....................... 3/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky