ČTENÁŘSKÁ VÝZVA 2017

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!

Šťastný Nový rok 2017 všem! Opožděně, ale přece jen. :D Nový rok nám již začal a ten předchozí hrozně utekl, každopádně jako každý rok. :D Přemýšlela jsem, zdali si dám nějaké předsevzetí co se knih týče a nakonec jsem uznala, že bude lepší když ano :D Dáváte si také předsevzetí? Podle mého názoru si myslím, že je to velice dobré, už jen díky tomu, že pokud si dáte menší nároky na všechno, co chcete udělat tak je snáz dosáhnete. Z výsledku budeme tedy daleko více nadšeni, než kdybychom splnili jen část přání. Na toto téma udělám samostatný článek a tím bych to tady ukončila a vrhla se na téma, které je právě pro tento. 

     Nový rok, nová výzva! Tím já vstupuji do dalšího roku. Můžeme to brát něco jako jeden bod ze seznamu předsevzetí. Snad každý zná výzvu ze stránky databazeknih.cz kde si seznam doplňuji. Nyní jsem ale udělala malou změnu a to tu, že jsem si seznam také vytiskla (je dostupný na tomto odkaze:  http://www.ctenarskavyzva.cz/  .... úplně dole/zajímavosti). Mám ho na nástěnce u stolu a vždy když přečtu knihu, hned si hledám nějaký bod kam bych ji zařadila. Teď už mám vyplněné dva body. 

     Minulá výzva mi moc nesedla. Vyplněno bylo jen na 50%. Knihy jsem sice četla, ale žádná nesplňovala konkrétní body. A co vy? Pokoříme společně letošní výzvu?
     Bohatá výzva mi přijde letos naprosto vhodná. Jsou tam zajímavé body, které se budu snažit splnit. 


Jsem moc ráda, že jsou takovéhle výzvy, protože to pak čtenáře ještě více povzbuzuje v další čtení. A rozhodně v ní budu pokračovat. :))




Komentáře

Oblíbené příspěvky