Prázdninový tag

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!     

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Tak to je podle toho, jestli dané prázdniny mám brigádu nebo ne. Minulé léto jsem brigádu neměla a podle toho také vypadalo číslo přečtených knih za dva měsíce. Nyní mám brigádu, přítele a nějak to všechno nedokážu skloubit a pořádně se začíst do knih tak jako minule. Ale stále doufám, že bude srpen o něco lepší. :DD  

2. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
      Rozhodně víc než jsem schopná přečíst. :D Ale i tak to jsou tak 2-3 knihy. Většinou stejně přeskakuji z jedné na druhou a dočtu jen jednu. :D Ale je lepší si vzít knih více než aby pak chyběla.


Výsledek obrázku pro odvrácená tvář lásky
Výsledek obrázku pro kniha mise allen zadoff


3. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
      Spíš ne. Tedy mi do školy povinnou četbu přes rok nemáme pouze ty knihy k maturitě a na to si myslím mám ještě dost času. :D Takže preferuji spíše knihy s tématem léta a nebo i tu romantiku. Ta se mi nejlépe čte právě o prázdninách.

4. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
      Na sto procent papírové!! Teď to neberte tak, že odsuzuji elektronickou četbu, ale já ráda držím knihu v ruce a otáčím listy. Mám pak pocit, že toho přečtu hodně než na tabletu, čtečce či mobilu. Neříkám, že si občas nějakou tu knihu nepřečtu na mobilu, to rozhodně ne. Třeba je to ideální, když dojíždíte do školy a ráno nemáte v autobuse co dělat, vytáhnete jen mobil a můžete nerušeně číst. Nezabere žádný prostor, protože v dnešní době má u sebe mobil každý druhý.

Výsledek obrázku pro e-knihyVýsledek obrázku pro knihy VS




5. Na dovolené bereš knihu stále s sebou nebo čteš pouze na pokoji?
      Podle toho jestli mám knihu půjčenou z knihovny a nebo je to má vlastní. Když je z knihovny, čtu ji jen cestou a pak také na pokoji, prostě tam, kde je jistota, že se mi nezničí vodou, pískem, apod. A na pláž si beru svou knihu. Tento rok jsem na pláži měla knihu stále u sebe a dočetla jsem ji právě na pláži.  

Výsledek obrázku pro kniha na pláži

Komentáře

Oblíbené příspěvky