Nezapomenutelná cesta

  ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!       
___________________________           

AUTOR-  Nicholas Sparks
VYDÁNÍ- 1999, V ČR- 2000/2015 
POČET STRAN- 188
___________________________

 
ANOTACE:
      Když Landon Carter, syn známého kongresmana, potká poprvé Jamie Sullivanovou, dceru místního duchovního, je to jako blesk z čistého nebe. Jamie je těžce nemocná a ví, že její dny jsou sečteny. A přestože ji většina spolužáků považuje spíše za podivínskou, Landon dochází k poznání, že se do Jamie k vlastnímu úžasu hluboce zamiloval. Ale dále zjišťuje zdrcující pravdu, kterou on ani Jamie nemohou ovlivnit.

MOJE RECENZE:
      Kniha se mi četla dobře a i rychle. Taky aby ne, když má tak málo stran. :DD Jako vždy jsem ji tahala úplně všude :D Do autobusu, do práce, prostě úplně všude.
      Ze začátku se mi moc nelíbila, ale jak se do děje dostala Jamie a s Landonem se začali bavit, navštěvovat tak se mi příběh zalíbil. Nakonec jsem ho četla a doslova hltala každou stránku. Skončilo to tak, jak asi mělo, ale i tak jsem si to takhle nepřála :( Bylo mi líto Landona, jak to nakonec všechno prožívat s Jamie. Tuto knihu rozhodně doporučuji si přečíst. Je to další vydařený kousek od Nicholase Sparkse.
      Ale každá kniha má i svoje mínusy. Mě například vadily dlouhé popisovací odstavce. Bylo to takové zdlouhavé, takže jsem jen přelétla řádky a raději se dala do přímé řeči postav. Ale pssst nikomu to neříkejte :DD

CITÁTY: 
´´Láska znamená, že je pro vás něčí štěstí důležitější než vaše, 
i kdyby to pro vás bylo sebevíc bolestné.´´
 ______________________________________
Lidský život je jenom množina jednotlivých kratičkých životů, 
jež se jeden po druhém přimykají ke každému novému dni.

 
NĚCO O AUTOROVI: 
      Nicholas Charles Sparks (* 31. prosince 1965) je jeden z nejúspěšnějších amerických spisovatelů současnosti. Je autor řady celosvětové úspěšných románů, sedm z nich použity jako předlohu k neméně úspěšným filmům. V jeho díle zaujímají významné místo témata jako je křesťanství, láska, tragédie a osud. Do dnešního dne vydal 13 románů, které mají často romantickou formu a hlavní postavy se v nich obvykle nedočkají happy endu v běžném slova smyslu.
Se svou rodinou žije v Severní Karolíně, do níž také situuje děj většiny svých románů.
 Výsledek obrázku pro nicholas sparksVýsledek obrázku pro nicholas sparks


MOJE HODNOCENÍ:  ...... 5/5 *****
 4. srpna 2016

Komentáře

Oblíbené příspěvky