ŠŤASTNÍ LIDÉ: ČTOU A PIJOU KÁVU

























ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!
________________________________
AUTOR:                     Agnés martin-Lugand
VYDÁNÍ:                   2013, 2016
POČET STRAN:      224
ŽÁNR:                         literatura světová, román
________________________________


ANOTACE: 
      Dá se vyléčit zlomené srdce? Mladá Pařížanka Diane je přesvědčená, že šťastní lidé čtou a pijou kávu, a proto tak nazve svou kavárnu. Když však při automobilové nehodě zahyne její manžel i malá dcerka, Diane ztratí smysl života. Zcela se uzavře před světem a přestane se starat i o svou literární kavárnu. Nakonec se rozhodne odjet do Irska, které toužil navštívit její muž, a na jeho bouřlivém a drsném pobřeží dát do pořádku svůj život. Netuší, že tu potká muže, který rázem její život změní. Záhadný fotograf Edward, kolem nějž se dějí podivné věci, ji přiměje vrátit se do života. V současné době se podle knihy natáčí i film.
(databazeknih.cz)



MOJE RECENZE:           KRÁSNÝ PŘÍBĚH!
      Už dlouho jsem si ji chtěla přečíst. Konečně jsem se k tomu dostala. A můžu říci.
JE TO SKVĚLÉ. Děj byl pro mě strhující. Od začátku jsem soucítila s hlavní hrdinkou i když někdy mě už také trochu štvala. Tím jejím chováním, ale to vzhledem k situaci bylo pochopitelné. Od začátku  mě autorka vtáhla do děje. Tohle se mi už dlouho nestalo, vždy když jsem četla takovýhle děj, sice jsem s nimi soucítila, ale ne až tak moc jako v tomto příběhu. Bylo to něco, co se vám kdykoli může stát, a proto mě to chytlo ještě daleko více.
      Knihu jsem přečetla jedním dechem a to za pár dní, každý den jsem se těšila na večer, kdy si zalezu do peřin a čajem v jedné ruce a knihou v druhé. Takto to bylo asi 4 dny, kdy už jsem ji dočítala. Byla jednoduše perfektní.
      Jako Diane jsem si zamilovala místo, kam odešla kvůli svému zesnulému manželovi - DO IRSKA. Domek u moře, pláž, krásná příroda a záhadný soused. Ten, pro ní byl velikou záhadou už od začátku. Netrvalo dlouho a seznámili se, i když né moc přátelsky. Edward byl na první pohled tvrdý jako skála a neprojevil jedinou emoci. Nejprve nevěděla co si o něm myslet, ale poté ho poznala jaký doopravdy je. Poznala tedy tu jeho něžnou část, pod tvrdou slupkou. Co když se ale do něho zamiluje a i přesto odjede zpět do Paříže? Jak to, že Diane zapříčinila, aby Edward opět začal něco cítit a ona ho okamžitě opustí? Jaký to na něho bude mít dopad? ZMIZÍ!
      A co se děje v Paříži? Tam Diane otevře svou kavárnu a začne opět pracovat. Všechno se vrátilo do starých kolejí a ona konečně stojí na vlastních nohách.
      Kniha má v názvu vše co mám ráda. Šťastní lidé, knihy a káva. Prostě skvělá kombinace. A nápad na literární kavárnu je ten nejlepší!
      Dostala jsem ji a její pokračování od svého přítele k vánocům a moc mu za ně děkuji. Patří mezi ty nejlepší dárky, co jsem mohla dostat a nejen pro to, že to jsou knihy, ale jsou také napínavé a hrozně moc se mi líbily. Poslední dobou mám moc ráda knihy, které se můžou stát v běžném životě. Je to příběh u kterého jsem trochu předvídala co se stane, ale v tomto případě mi to vůbec nevadilo. Určitě doporučuji přečíst!

NĚCO O AUTORCE: 
      Spisovatelka se narodila v Saint Malo roku 1979. Dlouho pracovala jako psycholožka a potom se začala věnovat psaní. Tento její první román okamžitě sklidil veliký úspěch.






MOJE HODNOCENÍ:               ***** 5/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky