VIRUS

Výsledek obrázku pro kniha virus ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!
___________________________ 
AUTOR-  Kathy Reichs
VYDÁNÍ- 2010, V ČR- 2011 
POČET STRAN- 280
___________________________

ANOTACE:
       Nebezpečný případ neteře sběratelky kostí Čtrnáctiletá Tory Brennanová měla odjakživa dobrodružství v krvi; konec konců je neteří slavné soudní antropoložky Temperance Brennanové. Seznamuje se se skupinkou dětí, které sdílejí její vlastní zápal pro vědu a svůj volný čas tráví zkoumáním zastrčených zákoutí mokřiny kolem ostrova Loggerhead. Jenomže ve výzkumném ústavu na Loggerhead se dějí divné a nebezpečné věci. Dětem se podaří zachránit z místní utajené laboratoře štěně vlčáka, ale nakazí se přitom vzácným kmenem psího parvoviru, který jim pozmění DNA - navždycky.Díky zbystřeným smyslům a rychlejším reflexům se jim možná podaří vyřešit případ dávné vraždy… tedy pokud zůstanou naživu dost dlouho, aby zachytily pach vraha. Naštěstí teď už jsou mnohem víc než přátelé. Jsou smečka. Jsou viráti.

DALŠÍ DÍLY:

Výsledek obrázku pro kathy reichs POKLADVýsledek obrázku pro kathy reichs POKLADVýsledek obrázku pro kathy reichs POKLADVýsledek obrázku pro kathy reichs POKLAD

MOJE RECENZE:                             ZAJÍMAVÉ!!
      Kniha mi v rukou také dlouho nepobyla. Děj se četl skoro sám. Když jsem si v knihovně přečetla anotaci, kniha mě hned oslovila, těšila jsem se na akční a napínavý děj. Tohle všechno splňovala. Ovšem i přes tohle všechno jsem čekala trochu víc. Čekala jsem malinko jiný příběh. I tak se mi kniha moc líbila.
      Tuto jsem přečetla pouze doma. Každý večer a pak i dopoledne a byla přečtená. Neuvěřitelné. Jeden čas (třeba jako celý duben) nečtu a pak najednou zase hrozně moc a pořád. :D je to také podle času, nálady a nebo jen nevím jaký žánr by se mi mohl líbit. :D Hrozné co? A co je ještě horší? Když si konečně vyberu žánr, který bych opravdu hrozně moc chtěla přečíst, tak žádnou takovou knihu zrovna nemám doma. Dobrý co? To se mi teď stává často. :DD No ale zpátky ke knize :D
      Akční, napínavý, zamotaný, co víc si přát? Tajná vloupačka do tajné laboratoře a vypustit tak mor? Ještě lepší. To ale mladá skupinka neví, co všechno si tím způsobila.
      Mdloby, rychlejší reflexi, necítění končetin nebo zbystření smyslů? To všechno jsou příznaky virusu, na který neexistuje lék. Začíná tedy dobrodružství na život a na smrt.

CITÁTY:
Smrt v anonymitě je konečnou urážkou lidské důstojnosti.
Odpuštění je vuně, jíž fialka potřísní botu, která ji rozdrtila. (Mark Twain, Kosti v písku) 


NĚCO O AUTORCE:
Výsledek obrázku pro kathy reichs      Narodila se roku 1950 v Chicagu jako Kathleen Joan Reichsová, ale všichni jí říkají Kathy. arodila se roku 1950 v Chicagu jako Kathleen Joan Reichsová, ale všichni jí říkají Kathy. Tato autorka v oblíbenosti i žánru dotahuje Patricii Cornwellovou, s tím detailem, že na Kathy co do autentičnosti Patricia zřejmě nemá. Cornwellová je jen spisovatelka, kdežto Kathy je píšící vědec a vše, o čem píše, zná z první ruky.
Kathy Reichs je soudní antropoložkou Úřadu vrchního soudního lékaře státu Severní Karolína a Laboratoire de sciences judiciaires et de médecine légale pro provincii Quebec. Je jednou z šedesáti pěti soudních antropologů certifikovaných Americkou radou soudní antropologie a působí ve výkonném výboru správní rady Americké akademie soudních věd. Doktorka Reichsová je profesorkou antropologie na Univerzitě Severní Karolíny v Charlotte. Narodila se v Chicagu, kde získala doktorát filozofie na Severozápadní univerzitě. Nyní pracuje střídavě v Charlotte a Montrealu a často vystupuje jako soudní znalec v trestních procesech.


 Výsledek obrázku pro kathy reichsVýsledek obrázku pro kathy reichs

MOJE HODNOCENÍ: ..... 4/5 ****

Komentáře

  1. Jsem velkým fanouškem BONES, ale ještě jsem žádnou knihu nečetla, i když je zmíněná v seriálu :) Musím napravit, děkuju za tip :)
    http://bilbovy-knihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky