DŮVOD DÝCHAT

ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!
___________________________ 
AUTOR-  Rebecca Donovan
VYDÁNÍ- 2013, V ČR- 2015 
POČET STRAN- 448
___________________________

ANOTACE: 

      V poklidném městě Weslyn, kde se většina lidí stará jen o to, zda jsou vidět a s kým, by se Emma Thomasová nejraději stala neviditelnou. Patří k nejlepším studentům, ale má spoustu starostí, aby zůstala nenápadná a nevzbudila žádnou pozornost. Musí nosit dlouhé rukávy, aby zakryla své modřiny a nikdo nezjistil, jak vzdálený je její skutečný život od dokonalosti.
Jednoho dne však vstoupí do jejího života láska. A ta ji donutí si uvědomit, že i ona je člověk a zaslouží si plno hodnotný život - a to i za cenu odhalení strašného tajemství, které se zoufale snaží skrývat.
Strhující příběh o lásce, která mění životy, o nepopsatelné krutosti a nečekané šanci vykoupit se z pekla.



Výsledek obrázku pro rebecca donovan knihyVýsledek obrázku pro rebecca donovan důvod dýchat

MOJE RECENZE:                      NESKUTEČNĚ SILNÝ PŘÍBĚH!!
      Knihu, ačkoli je poměrně silná, tak jsem ji přečetla za tři dny. Příběh, který autorka popisovala mi přišel skoro skutečný. S hlavní hrdinkou jsem soucítila, ale také jsem se nedokázala vcítit na její místo. Po dočtení knihy, jsem jen seděla a dlouho přemýšlela, co bych opravdu dělala já v této situaci. Na jednu stranu jsem si říkala, že je to jednoduché, ale jak potom hrdinka popisovala, proč tetu nechce udat, tak jsem i tuto možnost zavrhla. 
      Knihu jsem četla hmotně - a to tedy ne z mobilu. I přesto, že na nošení byla dost těžká, jsem ji tahala opravdu všude. A to i do školy. Byl to tak napínavý děj, že jsem ji nemohla jen tak odložit.
      Řekněte HURÁÁÁ protože je tohle historicky snad první kniha u které mi nevadila žádná postava. Teď to nechápejte špatně. Tetino chování bylo naprosto šílené, ale ta kniha na tomto byla založená, takže bylo jasné, že se to tam objeví. S tím čtenář musí už jaksi počítat. Ale jinak u vedlejších postav jsem si nevšimla nějak velikého problému. Některé chybičky tam byli, ale co si budeme nalhávat, v každé knize je něco, co nám nebude vyhovovat.


NĚCO O AUTORCE: 

       O autorce toho sice moc nevíme, ale i tak je skvělá. Je autorkou USA Today Bestsellerů - vysoce uznávanou New Adult trilogií Dýchat. Rebecca je absolventem University of Missouri -Columbia a žije v poklidném městečku ve státě Massachusetts se svým synem. Sama o sobě říká, že je nadšena vším co život nabízí a je ochotna jednou zkusit cokoliv.

Výsledek obrázku pro rebecca donovanVýsledek obrázku pro rebecca donovan


MOJE HODNOCENÍ: .....5/5 *****

Komentáře

Oblíbené příspěvky