Dočtené knihy #1

Ahoj,
rozhodla jsem se pro novou sérii, jen tady na blogu, které bude znázorňovat knihy dočtené. Myslím, že pokud někdo nechce koukat na recenze formou videa, mohlo by ho toto zaujmout. Samozdřejmě každému se líbí něco jiného a proto je tu taková možnost. Zdálo se mi to jako dobrý nápad a už konec slov na začátek a vrhneme se na to :))

1) Meg Cabotová - Mediátor 3 - Andělé smrti
    - jedna z mnoha sérii, která se mi dostala okamžitě pod kůži. Suzi - hlavní hrdinka - se mi zalíbila hned na první pohled a doslova si vynutila mou pozornost. Nelituji výběru této série a určitě ji dočtu celou. V prvním díle to bylo pro mě takové poznávací a dost seznamovací kniha asi tak jako, když přijdete někam poprvé. V druhé knize jsem se pomalu vnořovala do děje a nyní v třetím jsem naprosto propadla jejímu obsahu. Další díly si určitě půjčím a jsem napjatá, co se stane tentokrát.

2) Irena Petříková - Štěstí na dosah
    - kniha, kterou jsem četla pouze ze zvědavosti a pro zábalu, jelikož mi kamarátka řekla, že to není dobrá kniha, ale spíše trochu naivní příběh. Vše co mi řekla, se tedy stalo a mě stále překvapovala. Byla opravdu dost naivní a takový příběh - podle mě - se nestává každý den.

Víc se dozvíš v mém videu

    https://www.youtube.com/watch?v=UcFEyYqNCfk

           6.3.2015 ve 14:36

Komentáře

Oblíbené příspěvky