OSTROV STRACHU




AHOJDA KNIHOMOLOVÉ,


dnes tu máme další článek o knize, která se pyšní hororovým příběhem, velice strhujícím a napínavým dějem. Nejprve se podíváme na všeobecné informace o knize.



____________________________
AUTOR:                  R. L. Stine 
VYDÁNÍ:                2017
POČET STRAN:   2016 
____________________________

ANOTACE: 
      Rachel Martinovou přátelé varovali, ať na narozeninovou párty Brendana Feara, která se koná v letním sídle jeho rodiny na tajemném ostrově, nechodí. Jenže Rachel je do Brendana zakoukaná a má radost z toho, že ji pozval. Oslavenec má na večírek v plánu spoustu her. Ovšem jednu hru neplánoval nikdo – hru na vraždu. Jak hosté jeden po druhém umírají, Rachel si s hrůzou uvědomuje, že jsou spolu s dalšími studenty na malém ostrově v pasti s někým, kdo je zřejmě chce všechny zabít. Jak z té smrtící hry uniknout? Rachel neví, komu může věřit. Na ostrově Strach nic není takové, jak se zdá…
databazeknih.cz



MOJE RECENZE: 
      K této knize jsem se dostala pouze náhodou. Šla jsem do knihovny vrátit povinnou četbu do školy a zároveň jsem se šla podívat, zda mě něco nepadne do oka. A přesně to se stalo! Vypadalo to jako zajímavý námět na knihu. Už dlouho jsem nečetla nějaký pořádný hororový příběh, tak jsem si řekla, že to zkusím. Knihovnice mě ovšem zarazila hned, jak jsem se k ní přiblížila se slovy: ,,Tohle je ale druhý díl". No a nakonec se musela podívat do počítačového seznamu a nakonec to byl první díl a říkala, že ten druhý už tady mají taky a hned pro něho vyběhla než jsem stačila cokoli namítat. Takže jsem si vzala obě dvě. 
      Knihu jsem začala číst hned, co jsem ji přinesla domů. Již od začátku byla kniha napínavá a je to zároveň pohodová četba. Čekala jsem od toho sice více, ale i tak se mi líbila. 
      Myslím si, že mohl autor trochu více propracovat scény, které měli být strašidelné. Nebo to bude spíše tím, že na tyto knihy už jsem přece jen trochu stará. :D achjo :D potřebovala bych nějaký pořádně strašlivý příběh. Nevíte náhodou o něčem? O knížce, při které se budu bát chodit po tmě někde sama, kniha, která mi nedá spát. 
      Občas mi kniha taky přišla hodně předvídatelná. Často jsem věděla, co bude následovat a to je u knihy docela špatné. Ale konec i mě překvapil, myslela jsem, že to dopadne trochu jinak. 
      Pro nižší věkovou kategorii však vřele doporučuji. Je to krásný příběh, který se hezky čte. 







NĚCO O AUTOROVI: 
      R. L. Stine se narodil 8. října 1943 v Ohio, USA. Je to americký spisovatel. stine má psaní hororových příběhů asi v krvi, již ve svých 9 letech napsal svou první povídku.  

Jeho motto, které říká lidem:
               ____
,,Pokud toužíte stát se spisovatelem, nebojte se o čemkoli co vás 
napadne napsat.
Čtěte jak nejvíc to dokážete a poznávejte spisovatele a jejich osudy
kolem sebe, protože i oni jsou pro vás inspirací. 
A nebojte se o čemkoli diskutovat."
              ____                                 


MOJE HODNOCENÍ:                             **** 4/5






Komentáře

Oblíbené příspěvky