HYPNOTIZÉR


 ZDAR A SÍLU V ČTENÍ KNIHY!!
___________________________                            
AUTOR-  Lars Kepler
VYDÁNÍ- 2009, V ČR- 2010
POČET STRAN- 520
___________________________

ANOTACE:
      Psychiatr Erik Maria Bark je uznávaný odborník na léčbu traumat. Jedné prosincové noci mu zavolá kriminální inspektor Joona Linna a prosí ho, aby okamžitě přijel do nemocnice k těžce zraněnému patnáctiletému chlapci, kterého policisté objevili jako jediného přeživšího v rodinném domku. Erik se v minulosti po dlouhou dobu věnoval hypnóze a pouze s jeho pomocí může policie chlapce vyslechnout a zjistit, kdo brutálně zavraždil jeho rodiče a mladší sestru. Erik však praxi hypnotizéra ukončil před deseti lety a žádost o pomoc v něm probudí bolestné vzpomínky. Komisařovu prosbu zprvu odmítne, nakonec se však nechá přesvědčit a všichni se rázem ocitnou ve víru dramatických událostí. Erik je nucen postavit se tváří v tvář minulosti a vrátit se ve vzpomínkách zpět do časů, kdy jeho profesionální život ležel v ruinách a jeho manželství bylo na pokraji zhroucení.


MOJE RECENZE:                      SKVĚLÁ KNIHA
       Četla jsem ji sice delší dobu, ale jen proto, že se mi moc líbila a tak nějak jsem nechtěla ukončit tento díl rychle. Zní to dost divně co? :DD No nevadí :D Prostě a jednoduše se mi moc líbil. Kniha semnou byla jak v práci tak i v autobusu a samozřejmě i doma. Tahala jsem ji opravdu všude.
       Knihu jsem si půjčila z knihovny. Ale víte co je opravdu dobré? STALKER! To je kniha, která mi přistála v rukou ještě dřív než HYPNOTIZÉR .... bohužel. Tím pádem jsem četla nejprve čtvrtý díl a až potom ten první. Ale i tak mi tovůbec nevadilo. :D
       Trochu jsem se občas zamotávala v postavách a ději. Bylo to často zmatené a tak jsem třeba celou stránku četla znovu nebo se občas vracela i o stránky a jen text prolétla očima. V tu chvíli se mi všechno připomnělo a mohla jsem pokračovat ve čtení. Ke konci se mi to zdálo už trochu zdlouhavé, ale i tak knihu doporučuji a hned jak budu mít více času a méně knih, pustím se do druhého dílu. :D


  

Výsledek obrázku pro lars kepler

NĚCO O AUTOROVI: 
      Lars Kepler je pseudonym, za kterým se skrývá Alexandra Coelho Ahndorilová a Alexander Ahndoril, manželská dvojice zavedených švédských autorů. Oba mají rádi thrillery a rozhodli se společně napsat knihu, která by nebyla ovlivněna tvorbou spojovanou s jejich jmény. Chtějí do žánru vnést nové prvky inspirované filmem, nové charakterové typy a zápletky. To bude i nadále cílem románové řady podepsané jménem Lars Kepler.

Výsledek obrázku pro lars kepler

MOJE HODNOCENÍ: ....... 5/5 *****

A jaký názor máte na tuto knihu vy? 
Napiště svoji recenzi.

 20.července 2016

Komentáře

Oblíbené příspěvky