Obyvatel

Měla jsem možnost půjčit si z knihovny knihu OBYVATEL!!!

Ještě teď z ní mám zvláštní pocity!!!

------------------------------------------------
Spisovatel - Francis Cottam
Štítky - stalking, detektivka, ženy - lékařky
Vydání - 2011, V ČR - 2013
Počet stran - 253
------------------------------------------------

Výsledek obrázku pro kniha obyvatelKniha se mi dostala dost pod kůži! 
Vím, že pro některé lidi, kteří mají rádi horory a tudíž mají hodně načteno tohoto žánru, tak se jim to zdálo slabé. Jelikož já jsem strašpytel a takováhle kniha mě naprosto stačí. Scény pro mě byli strašidelné sami o sobě. Už jen představa někoho pod postelí mě vyděsila.Ale i přes to tuto knihu doporučuji. Je možné, že někomu, kdo tento žánr moc nečte se mu to bude líbit. 

-----------------------------------------------------------------------

Úspěšná lékařka přijde na nevěru svého manžela! Okamžitě se tedy odstěhuje ke své kamarádce. Musí si však najít nové bydlení. Když se zdá být tato myšlenka nemožná najde byt snů. Ten byt je až moc dokonalý. Ano! A to proto, že ještě neví co ji tam čeká. Pomalu má pocit, že v bytě není sama. Někdo ji sleduje. Je to přízrak? A nebo se po dlouholetém manželství končící rozvodem doopravdy zbláznila? To vše začíná chápat, ale v ten moment je už pozdě, není úniku!!
30.11.2015

Komentáře

Oblíbené příspěvky