Dočteno!!






Ahojda,

konečně pro vás mám nový článek. Dneska to bude o knihách, které jsem přečetla za poslední čtyři týdny. Vím, že jsem dlouho nevydala nové video a je to proto, že mi nejdou nabít baterky na foťák a budu muset koupit nový :D A nebo možná prozatím budu pouze psát články.

1. Poslední píseň (Nicholas Sparks)
Od Nicholase Sparkse známe mnoho titulů, které jsou velmi
rozšířené. Já si od něho vybrala knihu Poslední píseň, protože     
jsem chtěla vědět, jak moc se liší od filmu. Zalíbila se mi, jak kniha tak i film. Na konci jako správná holka jsem si pobrečela a příběh mě naprosto strhl.

2) Tajemství katakomb (Tom Egeland)
Kniha, která mě hrozně moc překvapila, byla báječná. Líbila se mi její jednoduchost a styl autorova psaní. Také se mi velmi líbilo, jak byli proloženy některé části kapitoly a to tak, že se tam psali Robertovi poznatky, například Robertovi poznatky o katakombách, atd.. Je pravda, že někdy jsem to nečetla, ale to proto, že jsem to věděla už dříve a chtěla jsem číst rychle dál, abych věděla, jak to skončí.

 3) Solaris (Stanislaw Lem)
U této knihy se moc zastavovat nebudu, protože mě vůbec nenadchla. Zaujala mě obálkou, ale hned jak jsem začala číst, mě to přestalo bavit. Nejvíce mám ráda přímou řeč a už kvůli tomu se mi moc nelíbila. Těch 10 stran jen vypravoval, co stalo, atd.. a pak byla jen chvíli odmlka přímou řečí a šlo to nanovo.

4) Povídky z druhé kapsy (Karel Čapek)
Doporučená četba, tak co o tom říci. Všechny tyhle povídky jsou detektivní a tak vím, že někomu se úplně líbit nemusí. Musím ale říci, že mě to celkem překvapilo a bavilo. Tudíš jsem docela ráda, že jsem si ji přečetla :))
11. 5.2015

Komentáře

Oblíbené příspěvky