Úlovky z knihovny |1|

Ahoj všichni,
dneska jsem se na chvíli stavila v knihovně a to bych nebyla já kdybych si neodnesla nějaké ty knihy. :D
Bez dalšího zdržování, jdeme se podívat na první.

První a trochu už starší knihu (2007) jsem si vybrala Temný anděl od Meredith Ann Pierceová. Jednou jsem o ní už slyšela a chtěla jsem si ji přečíst a až teď jsem se odhodlala, tak snad ji přečtu :))

 

Druhá kniha ( 2013) mě zaujala nejen obálkou, ale také názvem a popisem na zadní stránce. Jedná se tedy o knihu Tajemství katakomb od Toma Egelanda. Kniha má dohromady 240 stran a myslím si, že se mi bude číst dobře. :))

 

Třetí kniha (2014) mě opět zaujala obálkou. Vůbec nevím, co od ní mám čekat a právě proto se na ní tolik těším :)))


A úplně poslední knížka je od známého spisovatele a to Karla Čapka. Vybrala jsem si Povídky z druhé kapsy, protože si myslím, že by mě to mohlo bavit. :)) (A také to máme jako povinnou četbu) :DD




Jsem opravdu spokojená s dnešním úlovkem a teď už jen se
dát do čtení :)))

Přeji krásný a sluneční výkend :)))

Komentáře

Oblíbené příspěvky