Týden 9.-15. února

Ahoj, konečně jsem se dostala k blogu. Začnu tedy od pondělí :))
Už od neděle mi nebylo dobře, ale i přes to jsem šla do školy. Od úterý jsem doma a mám klid na čtení. Začala jsem číst dlouho očekávající knihu od mého oblíbeného autora Stephen King a to Čtyři roční doby.
Je středa a jsem na straně 61 což tedy není moc. Myslela jsem, že když budu doma přečti toho více, ale  bohužel. To bylo YouTube, filmy, Facebook, však to znáte.
Dneska mám v plánu celý den číst a tak doufám, že toho co nejvíce stihnu.
A konečně mi také opravili mobil, tak budou i nějaké menší denní vlogy a plno fotek. Stáhla jsem si také aplikaci Blogger a můžu nyní psát články na mobilu, což si myslím bude rychlejší a budou vycházet postupně, aby to nebylo jako doteď.
Chystám také úpravy blogu, ale to všechno se dozvíte ve videu.
A abych ještě nezapomněla, video teď nevím kdy bude, protože jsem nemocná a tak trochu jsem zapomněla, že už je únor a mělo vyjít video Leden 2015.
      A to je zatím vše co jsem Vám chtěla říci a přeji krásný zbytek dne. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky