Týden 8.-14. prosince

A je tu další týden plný novinek. :)) Jakou knihu čtete vy? :))

Včera jsem začala číst tu toto báječnou knihu. (Dívka od vedle) Je naprosto dokonalá. 
Zatím jsem jen na začátku, ale i přes to se těším, co bude dál :))

Četli jste tuhle? Byla přečtená celkem rychle, nemohla jsem se od ní odtrhnout. I když tam byli dost
nechutné scény, jsem vydržela a nepřeskakovala. A teď doufám, že budu číst nějakou 
oddychovku. Ale pokud chcete ,,vyvražďovačku" tak tady ji máte. Je tam toho dost
a i přesto mě to neodradilo. Přečetla jsem ji a nezklamala.
 Včera jsem byla v knihovně a uviděla tam tuhle knihu. Zaujala mě hned na první pohled.
Co myslíte? Bude dobrá.
Ani moc nevím o co se jedná, ale hrozně se na ní těším.

Úterý 9.12.2014


A máme tu čtvrtek a sním mnoho úkolů :( ... Měla jsem v plánu natočit dnes 
delší video : týden s knížkou + lákačka, aneb co mám doma, ale bohužel máme 
zítra dvě písemky a musím se na ni připravit a také dopisuji zápis. Ale dobrá zpráva je, že zítra jdu do 
knihovny tak budou zase fotečky. Teď tady mám další dvě. :))
První fotka je výzdoba našeho okna v pokojíčku. Pokud byste chtěli video na výzdobu pokojíčku
určitě napište a já něco vymyslím. :)) 
Tak tady je asi nejlépe povedená fotečka :DD

A tady je fotka, která ukazuje, co bude zítra v lákačce. :))
 Určitě si ji nenechte ujít a přeju krásný čtvrtečný večer :))


 Čtvrtek 11.12.2014

Komentáře

Oblíbené příspěvky