Bez naděje

BEZ NADĚJE


Autor - Colleen Hooverová
Originální vydání - 2013

České vydání - 2014
Počet stran - 384


Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem – možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji – něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly. Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost... vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené.
Moje recenze
Krásná kniha plná romantiky. Nemohla jsem se odtrhnout a přečtená byla za dva dny. Dobře se mi četla a je tak dobrá, že jsem si ji musela koupit

Moje hodnocení   *****
3.jpg

Komentáře

Oblíbené příspěvky